English

با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور؛

بزرگترین طرح سرمایه گذاری خارجی مناطق آزاد ایران در حوزه گردشگری افتتاح شد

با حضور معاون اول رییس جمهور، بزرگترین طرح سرمایه گذاری خارجی مناطق آزاد ایران در حوزه گردشگری با صرف هزینه 30 میلیون یورو در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

بزرگترین طرح سرمایه گذاری خارجی مناطق آزاد ایران در حوزه گردشگری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور، دکتر سالاری استاندار گیلان و جمعی از مقامات کشوری و استانی بزرگترین طرح سرمایه گذاری خارجی مناطق آزاد ایران در حوزه گردشگری با صرف هزینه 30 میلیون یورو در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

منطقه آزاد انزلی

براین اساس بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری آکواریوم و باغ خزندگان ایران در زیربنایی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع و در چهار طبقه با سرمایه گذاری بخش خصوصی ترکیه ای، در محدوده فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی به صورت رسمی افتتاح شد، تا زیرساخت دیگری در حوزه صنعت گردشگری استان گیلان تکمیل شود و با افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی زمینه اشتغال بیشتر فراهم گردد.

منطقه آزاد- انزلی

مجموعه تفریحی و گردشگری آکواریوم و باغ خزندگان شامل بزرگترین تونل آکواریوم کشور به طول 40 متر و باغ خزندگان کشور، شهر بازی سرپوشیده، بولینگ، سینمای چند بعدی، سوئیت های اقامتی و بخش های تجاری و خدماتی با اشتغالزایی مستقیم 120 نفر می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه