English

اظهار نظر وزیر اطلاعات پس از بازدید از مجتمع هسته ای نطنز

وزیر اطلاعات گفت: با آمادگی متخصصان کشورمان، فرمان مقام معظم رهبری درباره فعال شدن ظرفیت 190 هزار سو دست یافتنی است و فرزندان انقلاب می توانند با این توانمندی و آمادگی این فرمان را انجام دهند.

اظهار نظر وزیر اطلاعات پس از بازدید از مجتمع هسته ای نطنز

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمود علوی وزیر اطلاعات، در حاشیه بازدید از مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز گفت: این بار اول نیست که من از این مجموعه دیدار می کنم و می توانم وضعیت را با گذشته مقایسه کنم و حاصل زحمات و مجاهدت های بی سر و صدای کارکنان فرهیخته این مجموعه را ببنیم.

وی ادامه داد: زحماتی که کارکنان این مجموعه می کشند کاملا محسوس است و کارهای ارزشمندی در قالب R&D انجام شده است. 

وزیر اطلاعات اضافه کرد: یقین دارم با این آمادگی فرمان مقام معظم رهبری درباره فعال شدن 190 هزار سو دست یافتنی است و فرزندان انقلاب می توانند با این توانمندی و آمادگی این فرمان را انجام دهند.

علوی با بیان اینکه دشمن از عهدشکنی خود پشیمان می شود، گفت: دشمنان به زودی درخواهند یافت که حتی اگر به نیت به زانو درآوردن ایران این کار را بکنند به فرض که ملت ایران به زانو در بیاید اما زانو نخواهد زد. 

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دشمنان تا الان هم نتوانسته اند ملت را به زانو درآورند و این آرزویی است که به گور خواهند برد.

علوی بیان داشت: ما تا زمانی که سایر اعضا کارشکنی نکنند و از آن برجام خارج نشوند و منافع ایران نیز تامین شود متعهد به برجام هستیم اما اگر روزی منافع ایران تامین نشود و منافع ما در خروج از برجام باشد آنها باید بدانند که در ایران برجام به یک مو بند است و ما به زودی می توانیم نه تنها در جایگاه قبل قرار بگیریم بلکه می توانیم فراتر هم برویم.

سید محمود علوی وزیر اطلاعات امروز دوشنبه از مجتمع غنی سازی شهید علی محمدی فردو و مجتمع شهید احمدی روشن نطنز بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه