English

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت؛

طرح تعالی جمعیت در دستور کار مجلس

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در خانه ملت در همایش حقوق شهروندی گفت: طرح تعالی جمعیت در مجلس در دست بررسی است.

طرح تعالی جمعیت در دستور کار مجلس

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم احمدی لاشکی در همایش حقوق شهروندی بانوان و خانواده  نوشهر که در کانون شهید باهنر برگزارشد، با اشاره به اهمیت نقش زنان در جامعه اظهار کرد: با توجه به نقش پررنگی که جامعه در خانواده ایفا می کند، در قانون اساسی به عنوان استحکام بخش خانواده از آن یاد شده است.

وی از زن به عنوان نقطه اتکا خانواده یاد کرد و گفت: خانواده با وجود زن معنا پیدا می کند .

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از افزایش طلاق افزود: اینکه فقط در شعار گفته شود باید به زن در جامعه اهمیت  بیشتری داده شود، مشکل جامعه را حل نمی کند بلکه باید در عمل به این مجموعه نگاه ویژه داشت .

احمدی لاشکی با بیان اینکه خانواده در جامعه ما روز به‌ روز در حال کوچک شدن است تصریح کرد: هرچه خانواده کوچک‌تر شود از درجه عاطفه و غیرت نیز کاسته خواهد شد.

وی با ابراز نگرانی از بالا رفتن سن ازدواج و افزایش آمار مجردین خاطرنشان کرد: ازدواج دیرهنگام و تک فرزندی باعث می شود در آینده خویشاوندی مانند خاله، عمه، عمو و دایی مفهوم پیدا نکند و این موضوع به شدت مورد نگرانی است.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: زمانی که نظام خانواده کوچک‌تر شود تنها زندگی حال مد نظر قرار می گیرد و برنامه ریزی برای آینده کمرنگ می شود.

احمدی لاشکی با اشاره به اینکه طرح تعالی جمعیت در مجلس در دست بررسی است تاکید کرد: همه زوایای زن چه از بعد استحکام خانواده و چه بعد مدیریتی باید مورد توجه قرار گیرد .

وی ادامه داد: اینکه در قانون باید تساوی زن و مرد دیده شود درست است و باید دقت کرد تا این تساوی به درستی رعایت شود.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گذشته ازدواج‌ ها پایدار بود و طلاق نیز وجود نداشت اما امروزه به دلیل اینکه ازدواج‌ ها سریع تصمیم گرفته می‌شود میزان طلاق نیز زیاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی