English

آیت الله شاهرودی:

ترامپ چهره‌ ای نا متعادل و ترسو است

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران در بصیرت و هوشیاری بی‌نظیر هستند و بی‌تردید با روحیه مقاومت و ایستادگی بر ارزشهای خود، ترامپ را مانند اسلاف خود با شکست مواجه می‌سازند.

ترامپ چهره‌ ای نا متعادل و ترسو است

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی شاهرودی در جلسه امروز این مجمع، با تجلیل از حضور حماسی و با شکوه ملت در راهپیمایی روز قدس گفت: برنامه ها و مراسم معنوی در ایام رمضان، بویژه راهپیمایی روز قدس باشکوه‌ تر از سالیان گذشته برگزار شد که نشانه عمق اعتقاد و تعلق خاطر مردم به آرمان‌ ها و ارزش‌ های انقلاب و راه پر افتخار امام راحل  است.

وی در ادامه با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در خروج از برجام گفت: رییس جمهوری آمریکا چهره‌ ای نامتعادل و ترسو است که سعی دارد با رویکرد تاجر مأبانه و فضا سازی‌ های کاذب از قبیل ایران هراسی، مطامع مالی و اقتصادی خود را در منطقه دنبال کند در حالی که اینگونه رفتار های غیر معقول در قبال معاهدات بین المللی، اعتبار این کشور را بیش از پیش مخدوش کرده و موجب بی اعتمادی جهانیان به آمریکا شده است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ملت ایران در بصیرت و هوشیاری بی‌نظیر هستند و بی‌تردید با روحیه مقاومت و ایستادگی بر ارزشهای خود، ترامپ را مانند اسلاف خود با شکست مواجه می‌سازند.

وی وحدت و تبعیت از رهبری و تلاش شبانه روزی را وظیفه مهم مسئولان کشور در شرایط کنونی دانست و افزود: راه مقابله با شیطنت‌های دشمنان، انسجام و هم افزایی، رصد دقیق شرایط، هوشیاری در قبال توطئه‌ ها و اهتمام هرچه بیشتر بر ارائه خدمت به مردم عزیز بویژه حل معضلات و مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت کمیسیون‌ های مجمع و هیات‌ عالی نظارت از برنامه‌ ریزی برای تدوین و پیشنهاد هشت عنوان سیاست‌های کلی در دوره فعلی مجمع خبر داد و افزود: در بحث نظارت بر سیاست‌های کلی به عنوان وظیفه‌ ای که از سوی رهبر معظم انقلاب به مجمع تشخیص مصلحت محول شده است.

وی افزود: هیأت عالی نظارت در گام اول با لحاظ اولویت‌ های موجود، نظارت بر اجرای سیاست‌ های کلی اقتصاد مقاومتی را تصویب کرده و تا کنون طی هشت جلسه این موضوع را مورد بررسی قرار داده است.

بر اساس این گزارش در جلسه امروز مجمع درخواست ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص رفع سه مورد از ایرادهای وارد بر قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح گردید و پس از بحث و بررسی، ادامه رسیدگی به موارد مطرح شده جهت تصمیم گیری نهایی به جلسات آتی موکول شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه