English

فرماندهان هوانیروز ارتش و سپاه با یکدیگر دیدار کردند

به دعوت امیر قربانی، اعضای هیات رئیسه، فرماندهان گروه‌ های بالگردی فتح و سید الشهدا و فرمانده مرکز آموزش عالی هوانوردی هوانیروز سپاه با فرماندهان هوانیروز ارتش دیدار و گفتگو کردند.

فرماندهان هوانیروز ارتش و سپاه با یکدیگر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری موج، به دعوت رسمی امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعضای هیئت رئیسه، فرماندهان گروه‌ های بالگردی فتح و سید الشهدا و فرمانده مرکز آموزش عالی هوانوردی هوانیروز سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی هوانیروز ارتش حضور یافته و به تبادل نظر و همفکری برای هم‌ افزایی و هماهنگی در اجرای هر چه بهتر ماموریت‌ ها و آمادگی بیشتر با مسئولین آن فرماندهی پرداختند.  

سردار رحمانی فرمانده هوانیروز سپاه با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص هم افزایی هرچه بیشتر نیرو های مسلح تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به خصوص ارتش و سپاه با یک اتحاد مثال زدنی نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را نقش بر آب خواهند کرد.  

وی ادامه داد: امید است در سایه لطف و توجهات مقام معظم رهبری هوانیروز ارتش و سپاه با قدرت بتوانند در کنار یکدیگر و با محبت و همدلی مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و به خصوص استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ ای اش بکوبند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی