English

ولایتی:

اروپا موظف است به تکلیف خود عمل کند

مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل گفت: حقوق بشر ابزاری سیاسی برای آمریکایی‌هاست و شورای حقوق بشر در قاموس مدعیان آمریکایی معنای دیگری دارد.

اروپا موظف است به تکلیف خود عمل کند
به گزارش خبرگزاری موج، علی اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل در حاشیه همایش بسیج اساتید درباره تضمین های اروپا در قبال حیات برجام اظهار کرد: ایران شرایطش را اعلام کرده است و به کمتر از آن هم رضایت نمی‌دهد.
 
وی ادامه داد: اروپا هم موظف است به تکلیف خود عمل کند و آمریکا را وادار کند تا دست از خرابکاری بردارد.
 
ولایتی درباره وضعیت عراق پس از برگزاری انتخابات در این کشور گفت: خوشحال هستیم انتخابات عراق بدون مشکل و در امنیت کامل برگزار شد و امیدواریم هر چه زودتر منتخبین مردم عراق مجلس جدید را تشکیل دهند.
 
ولایتی در پاسخ به سوالی درباره خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت: حقوق بشر ابزاری سیاسی برای آمریکایی‌هاست به طوری که به نفع آنها باشد در آن حضور دارند و از آن به عنوان وسیله‌ای استفاده می‌کنند اما در قاموس مدعیان آمریکایی معنای دیگری دارد.
 
وی درمورد وضعیت یمن هم اظهار کرد: وضعیت رزمندگان پیروزمندانه است و ما هر روز شاهد پیشرفت بیشتر آنها هستیم. نقش حوثی‌ها و ارتش مقاوم یمن بسیار تاثیرگذار بوده است.
 
ولایتی ادامه داد: بعد از سه سال بمباران امروز نیروهای مدافع یمن قوی‌ تر شده اند و سعودی‌ها و اماراتی‌ها با دادن تلفات زیاد به ناچار عقب نشینی خواهند کرد چرا که با ماندن خسارت‌ های بیشتری می‌بینند.
 
وی در پایان در مورد آخرین وضعیت سوریه خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها خود به وجود آوردنده داعش و النصره در سوریه هستند و حالا به میدان آمده و شرق فرات را اشغال کرده‌اند بدانند برای آمریکا، سوریه و شرق فرات ویتنام دیگری خواهد بود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی