English

انتقاد صالحی از سیاست خصمانه آمریکا در برجام

رئیس سازمان انرژی اتمی در دیدار با نخست وزیر نروژ گفت: اقدامات کشور‌های اروپایی در مقابله با سیاست‌های خصمانه آمریکا در قبال برجام کافی نیست.

انتقاد صالحی از سیاست خصمانه آمریکا در برجام

به گزارش خبرگزاری موج، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران که به منظور شرکت در نشست اسلو و به دعوت مقامات نروژ به این کشور عزیمت کرده است با نخست وزیر نروژ دیدار و گفتگو کرد.

نخست وزیر نروژ با ابراز خوشحالی از ملاقات اخیر با جناب آقای روحانی در سازمان ملل متحد ، برجام را دستاورد مهمی برای جهان توصیف و تاکید نمود که نروژ با جدیت، خواهان حفظ این توافق بوده و همچنان پیگیر رفع موانع همکاری های دو کشور و بهره مندی از نتایج برجام برای ارتقای روابط دو کشور می باشد.

وی ضمن پیچیده توصیف نمودن شرایط خاورمیانه اظهار داشت سیاست کشورش حمایت از امنیت و صلح و کمک های بشر دوستانه و حل مسالمت آمیز اختلافات در منطقه است.

صالحی در این ملاقات خواهان گسترش و تقویت بیشتر روابط دو جانبه بویژه در حوزه‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و تجاری گردید و ضمن قدردانی از حمایت نروژ از برجام بر لزوم حمایت جدی اتحادیه اروپا از این توافق تاکید نمود.

وی اقدامات کشورهای اروپایی در مقابله با سیاست های خصمانه آمریکا در قبال برجام را کافی ندانست و حفظ این توافق را در گرو مقابله جدی و صریح با سیاست های ترامپ، بویژه از طریق اتحادیه اروپا بیان نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی