English

تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف در دستور کار قرار گیرد

پور مختار با اشاره به اجحافی که در حق مردم می شود، گفت: تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف طبق خواسته مردم باید در دستور کار مجلس قرار بگیرد.

تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 23 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به مسئولان سازمان انرژی اتمی و وزارت امور خارجه، گفت: مسئولان این دو دستگاه باید در اجرای فرمان مقام معظم رهبری تسریع کرده و هرچه سریع تر به آماده سازی صنعت هسته ای و رسیدن به 190 هزار سو و نیز اخذ تضامین پنجگانه ابلاغ شده از سوی رهبری اقدام کنند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه FATF سندی استعماری است، گفت: اینگونه اسناد بین المللی وسیله ای در دست دولت های زورگو شده است تا کشورهای ضعیف را به تسلط خود در بیاورند لذا باید در بررسی آن ها توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید جایگاه و شان مجلس را حفظ کنیم، افزود: تعامل با دو قوه دیگر دلیلی برای دست کشیدن از وظایف نظارتی نیست و این باید مورد توجه رئیس مجلس، هیات رئیسه و تمامی نمایندگان قرار گیرد.

عضو کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس همچنین در تذکری دیگر تاکید کرد: وزارت امور خارجه به رقم قول های آقای وزیر قرار بود معاونت اقتصادی بین المللی راه بیندازد و سفارتخانه ها را فعال کند اما با گذشت یکسال هنوز این اتفاق نیفتاده است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی همچنین با تذکر به مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف گفت: باید هرچه سریع تر به اجحافی که در حق مردم می شود پایان داد ضمن آنکه مردم خواهان تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف هستند لذا از نمایندگان خواهشمندم این مهم را پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه