English

وزارت دفاع اعلام کرد؛

آخرین وضعیت واگذاری بنگاه‌های اقتصادی نیروهای مسلح به بخش خصوصی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص آخرین وضعیت واگذاری بنگاه‌های اقتصادی نیروهای مسلح، گفت: اکثر فعالیت‎های اقتصادی نیروهای مسلح واگذار شده و یا درحال واگذاری است.

آخرین وضعیت واگذاری بنگاه‌های اقتصادی نیروهای مسلح به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در نشست خبری سخنگوی دولت - امروز سه شنبه 22 خرداد -  با موضوع «آخرین وضعیت واگذاری بنگاه های اقتصادی نیروهای مسلح به بخش خصوصی»، تاکید کرد: فعالیت‌های اقتصادی بخش های مرتبط با نیروهای مسلح اکثرا واگذار شده و یا در حال واگذاری است.

در پاسخ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آمده است:

همانگونه که قبلا گفته شده است برابر سیاست‌های اتخاذ شده و در راستای اصل ۱۴۷ قانون اساسی، نیروهای مسلح در زمان صلح از ظرفیت‌های خود برای سازندگی و توسعه کشور استفاده خواهند کرد.

براساس تدابیر اتخاذ شده، فعالیت‌های اقتصادی بخش‌های مرتبط با نیروهای مسلح مثل بنیادهای تعاون ساماندهی گردیده و اکثر آنان واگذار شده و یا در حال واگذاری است.

براساس درخواست و نیازهای دستگاه‌های مختلف دولت در محورهای سازندگی، توسعه داخلی و محرومیت زدایی کشور، نیروهای مسلح با بهره گیری از ظرفیت‌های خالی خود در کمک رسانی به دولت، پروژه‌های زیر ساختی و توسعه‌ای را به انجام می‌رسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی