English

محمود علوی:

چندین تیم تروریستی را در چند روز اخیر دستگیر کرده ایم

وزیر اطلاعات گفت: علی‌رغم تلاش‌های تیم‌های تروریستی برای ایجاد مخاطرات در کشور، ایران در امنیت به سر می‌برد و در چند روز اخیر نیز چندین تیم تروریستی را که از آن‌ها اسلحه، مهمات و مواد منفجره گرفته شده است را دستگیر کرده‌ایم.

چندین تیم تروریستی را در چند روز اخیر دستگیر کرده ایم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه دیدار با ملوانان آزاد شده از دست دزدان دریایی سومالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هرسال روز جهانی قدس تاثیر بیشتری از سال های قبل دارد و همین که دشمن نسبت به روز قدس حساس است نشان می‌دهد که باید در صفوف فشرده در روز جهانی قدس حضور پیدا کنیم و علی‌رغم همه توطئه‌ها باید با پایمردی و همگامی همه مسئولان در این راهپیمایی شرکت کنیم.

وی با اشاره به آزادی چهار ملوان اسیر ایرانی گفت: بیش از دوسال است که این موضوع که به عنوان یک دغدغه برای ما مطرح بود و همکاری‌های خوبی از سپاه قدس، اتاق بازرگانی تهران و وزارت خارجه داشتیم در این موضوع داشتیم که از همه آن‌ها تشکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی در زمینه تامین امنیت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: برای ما امنیت روز قدس و غیر از آن ندارد. برای ما مهم است که هرروز کشورمان در امنیت باشد که علی‌رغم تلاش‌های تیم‌های تروریستی برای ایجاد مخاطرات در کشور، ایران در امنیت به سر می‌برد و در چند روز اخیر نیز چندین تیم تروریستی را که از آن‌ها اسلحه، مهمات و مواد منفجره گرفته شده است را دستگیر کرده‌ایم و به یاری پروردگار، روز قدس روز باامنیتی خواهد بود. همچنین در روزهای پس از برگزاری راهپیمایی روز قدس، جزئیات عملیات دستگیری این تیم های تروریستی را هم به مردم اعلام می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی