English

تمهیدات ویژه هوا ناجا برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

فرمانده هوا ناجا از تمهیدات ویژه همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

تمهیدات ویژه هوا ناجا برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسینعلی مستاجران فرمانده هوا ناجا فرا رسیدن ۱۴ خرداد ماه؛ سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد ماه؛ قیام خونین مردم ایران را تسلیت گفت.

وی در تشریح اقدامات هوا ناجا همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار کرد: امسال هم مطابق سنوات گذشته و برابر تدابیر ابلاغی ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرمانده ناجا، برنامه ریزی‌ها و تمهیدات لازم توسط هوا ناجا در راستای برگزاری مراسم‌های نیمه دوم خرداد پیش بینی شده و برای ارائه خدمات انتظامی توسط هوا ناجا در این ایام از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی‌های لازم با سایر نیرو‌های مسلح و سازمان‌های متولی برگزاری مراسم، صورت گرفته است.

فرمانده هواناجا ادامه داد: در راستای اجرای مأموریت‌ها در این ایام هفت فروند بالگرد به صورت خاص برای ماموریت‌های محوری پیش‌بینی شده که پشتیبانی، کنترل هوایی ترافیک، تامین امنیت، تصویربرداری از مراسم و  غیره محوری‌ترین مأموریت هوا ناجا است، همچنین تعدادی بالگرد جایگزین (رزرو) هم برای مأموریت‌های از پیش تعریف نشده در نظر گرفته‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی در تشریح روند تخصیص بالگرد‌ها برای ماموریت‌های مختلف بیان کرد: برای تأمین امنیت مراسم این ایام، علاوه بر اختصاص تعدادی بالگرد به پلیس امنیت ناجا، با توجه به حجم ورود مسافران به حرم حضرت امام (ره) و در راستای کنترل ترافیک درون و برون شهری، تعدادی بالگرد نیز برای انجام مأموریت‌های پلیس راهور در نظر گرفته شده است.

سردار مستاجران با اشاره به حجم بالای زوار حرم مطهر امام راحل بیان کرد: بالگرد‌هایی نیز برای امداد و اورژانس همراه با تیم پزشکی مجرب و تجهیزات کامل پیش‌بینی شده، همچنین برای حوادث غیرقابل پیش‌بینی و یا اطفای حریق نیز بالگرد مورد نیاز تخصیص یافته و البته بالگردی هم برای جابه جایی فرماندهان و مسئولان در راستای انجام مأموریت و هدایت‌های راهبردی پیش بینی شده است.

فرمانده هوا ناجا در پایان گفت: آخرین جلسه هماهنگی هفته گذشته در کمیسیون معاونت عملیات با حضور جانشین فرمانده ناجا سردار مومنی برگزار و بر اساس تدابیر، دستورالعمل‌های لازم ابلاغ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی