English

سردار شریف

افزایش نفوذ جبهه مقاومت در کشورهای منطقه ویژگی متفاوت روز قدس امسال است

سردار شریف با اشاره به دست برتر جبهه مقاومت در میدان های جنگ گفت: افزایش عمق نفوذ مقاومت در کشورهای منطقه ویژگی متفاوت راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به سال های گذشته است.

افزایش نفوذ جبهه مقاومت در کشورهای منطقه ویژگی متفاوت روز قدس امسال است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در نشست خبری ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس، سردار رمضان شریف گفت: هرسال روز قدس با شرابط نتفاوتی نسبت به سال این مراسم برگزار می شود که علت آن سرعت تحو لات بین المللی و منطقه ای است. 

وی افزود: به ابتکار امام خمینی مردم ما در چهل سال گذشته در جمعه پایانی ماه رمضان با حضورشان حمایتشان را از ملت فلسطین اعلام می کردند. امسال روز قدس متفاوت خواهد بود. امسال این مراسم در شرایطی برگزار می شود که شاهد شکست تروریست های ایجاد شده آمریکا، صهیونیت ها و حامیان منطقه ای شان هستیم .شاید مهمترین حاشیه امن صهیونیست ها پایان یافته است. 

رییس ستاد انتفاضه تاکید کرد: دست برتر جبهه مقاومت دومین ویژگی امسال است که با تقدیم شهدا توانست ضمن فایق آمدن بر این توطئه جبهه مقاومت را نیروی تازه ای بخشید و عمق نفوذش را در کشورهای اسلامی افزایش دهد.تفاوت دیگر روز قدس امسال این است که برای اولین بار است که در 79 سال گذشته شاهد نشان دادن ضرب شست قابل توجه از بلندی های جولان به رژیم صهیونیستی بودیم که اقدام نظامی قاطعی بود .ویژگی دیگر این روز طراحی معامله قرن امریکا برای غصب دایمی سرزمین فلطسین و سپردن بیت المقدس به یک دولت یهودی است .امریکا در این اقدام در انزوا قرار گرفت اما انچه رخ داد واقعیتی مسلم است که همه کسانی که به میانجیگری امریکا دل بسته بودند فهمیدن این کشور حامی رژیم صهیونیستی است. 

سردار شریف خاطر نشان کرد: ویژگی دیگر امسال برگزاری ده هفته ای راهپیمایی های بازگشت توسط فلسطینی ها است که باعث شهید شدن بیش از 120 تن شد .پیام معناداری دارد این کار که نسل چهارم فلسطینی ها به دنبال بازگشت به سرزمین مادری خودشان هستند .قطعا راهپیمایی روز قدس امسال با این ویژگی ها می تواند با سال های قبل متفاوت است و پتانسیل جدیدی در اختیار ملت فلسطین قرار گرفته است .

وی تصریح کرد: محورهایی که امسال در روز قدس متصور است شامل موارد زیر می شود: باشکوهترین راهپیمایی روز قدس را در فلسطین شاهد خواهیم بود. ده راهپیمایی بازگشت تمرینی برای روز قدس است. اطلاعات میدانی ما حاکی است امادگی مردم فلسطین برای حضور در روز جهانی قدس است که می تواند یک مقطع مهم تاریخی باشد. امسال در نظام جمهوری اسلامی ایران چهلمین راهپیمایی روز قدس در کشور شاهد خواهیم بود .انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس انگیزه مضاعفی برای حمایت از قدس شریف به دنبال دارد .شواهد میدانی حاکی از ان است که فرزندان باانگیزه و نترس فلسطین فنس های پوشالی بین خود و سرزمین مادری را درهم خواهند شکست .ایناها وعده اللهی برای ملتی است که در صحنه عمل هستند. 

بیش از 5 هزار و 300 خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را در کشور پوشش می دهند. ساعت 10 و نیم روز جمعه این راهپیمایی آغاز می شود .بیش از 45 سخنران ملی برای مراکز استانها و شهرهای پرجمعیت کشور اعزام خواهند شد .

سردار شریف اظهار داشت: بعد از راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی روز قدس دومین راهپیمایی ملی است .خلاقیت هایی در حوزه نمادسازی شاهد خواهیم بود .مسیرهای دهگانه

مساجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و هدف ما ازادی مسجدالاقصی است. لذا در مبدا و مقصد از حساسترین ویژگی ها را دارد .مسیرهای دهگانه راهپیمایی شهر تهران نیز به شرح زیر است:

مسیر اول از میدان حسین به سمت دانشگاه تهران

مسیر دوم میدان ابوذر به سمت انقلاب

مسیر سوم میدان منیره به سمت دانشگاه تهران

مسیر چهارم خیابان آزادی تقاطع بهبودی به سمت دانشگاه تهران

مسیر پنجم از میدان توحید به سمت دانشگاه تهران

مسیر ششم از خیابان ستارخان به سمت دانشگاه تهران

مسیر هفتم از میدان هفت تیر به سمت دانشگاه تهران

مسیر هشتم از فلکه اول صادقیه به سمت دانشگاه تهران

مسیر نهم از خیابان کارگر شمالی به سمت دانشگاه تهران

مسیر دهم از تهران سر ،بلوار شاهد به سمت دانشگاه تهران

وی یادآور شد: شعار محوری روز قدس امسال، روز جهانی قدس پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی ،عزم ملت فلسطین برای بازگشت است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه