English

جهانگیری در جلسه شورای اقتصاد؛

طرح افزایش تولید نفت از ضرورت های اصلی کشور است

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: طرح افزایش تولید نفت از میادین در حال بهره برداری کشور علاوه بر اینکه از ضرورت های اصلی کشور است، می تواند با اشتغال زایی قابل توجهی در مناطق نفت خیز برای مردم این مناطق نیز همراه باشد.

طرح افزایش تولید نفت از ضرورت های اصلی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه شورای اقتصاد ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

طرح افزایش تولید نفت طرحی پراهمیت است

جهانگیری در این جلسه با اشاره به درخواست وزارت نفت مبنی بر افزایش تولید نفت از میادین در حال بهره برداری گفت: طرح افزایش تولید نفت طرحی پراهمیت است ضمن آنکه مردم در مناطق نفت خیز کشور انتظار دارند که در کنار اجرای طرح ها برای آنها اشتغال زایی و برنامه هایی در جهت توسعه اجرا شود.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور

معاون اول رییس جمهور افزود: طرح افزایش تولید نفت از میادین در حال بهره برداری کشور علاوه بر اینکه از ضرورت های اصلی کشور است، می تواند با اشتغال زایی قابل توجهی در مناطق نفت خیز برای مردم این مناطق نیز همراه باشد.

وی همچنین با اشاره به درخواست وزارت امور اقتصادی و دارایی برای اصلاح یکی از مصوبات شورای اقتصاد به منظور مکلف نمودن دستگاه های اجرایی به بازپرداخت تسهیلات دریافتی جهت اجرای طرح های انتفاعی، از سازمان برنامه و بودجه کشور خواست بازپرداخت این تسهیلات را پیگیری کند و بدهی دستگاه های مختلف را احصاء و در قالب گزارشی ارائه دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی