English

امیر روح‌الامینی:

ناوگان هوایی نیروی دریایی ارتش تجهیز می شود

فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تجهیز این یگان به امکانات جدید خبر داد.

ناوگان هوایی نیروی دریایی ارتش تجهیز می شود

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار دوم روح الامینی فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش در مورد اقدامات صورت گرفته برای تجهیز ناوگان هوایی نیروی دریایی ارتش، گفت: ما برای بالا بردن توان رزمی و بنا به شرایط و تجربه‌های موجود، تجهیزات و وسایلی را که در اختیار داریم به امکانات روز مجهز کرده‌ایم.

وی افزود: در مورد نوسازی نیز در حال برنامه‌ریزی برای تامین وسایل و تجهیزات جدید در بدنه هوادریای ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

تمرین‌های تخصصی برای تمام یگان‌های مستقل در نیروی دریایی در سال ۹۷ پیش‌بینی شده است

دریادار روح الامینی در مورد تمرین‌های تخصصی این یگان در سال جاری تصریح کرد: تمرین‌های تخصصی برای تمام یگان‌های مستقل در نیروی دریایی در سال ۹۷ نیز پیش‌بینی شده و در موعد مقرر اجرا می‌شود.

فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش در مورد اقدامات پیش‌بینی شده در حوزه امدادرسانی دریایی در سال جاری هم گفت: ما برابر تعامل و همکاری که با یگان‌های دریایی، اورژانس و کمیته بحران کشور داریم در تمام مناطق دریا و سواحل در صورت نیاز با تمام توان به کمک و امدادرسانی خواهیم پرداخت.

وی در پایان تاکید کرد: همه کارکنان نیروی دریایی برای آرامش مردم از وجودشان سرمایه گذاشته و تا پای جان از مرزهای آبی کشور دفاع می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی