English

فرمانده کل سپاه:

مشخص بود که آمریکایی‌ ها قابل اعتماد نیستند/ راه پیشرفت کشور بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی است

فرمانده سپاه گفت: کاملا مشخص بود که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند این موضوع دوباره ثابت شد که آمریکا در تعهداتش قابل اطمینان نیست.

مشخص بود که آمریکایی‌ ها قابل اعتماد نیستند/ راه پیشرفت کشور بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی است

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اشاره به اعلام خروج آمریکا از برجام گفت: خروج شرورانه آمریکا را از برجام که قبل از آن نیز اعتباری نداشت تبریک می گویم. این اقدام ترامپ اتفاق جدیدی نیست و تاثیر تعیین کننده‌ای در هیچ حوزه‌ای که خلاف منافع ملی ما باشد نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: پیشرفت‌های کشور در سایه تحریم‌ها حاصل شده و تولید و ارتقای قدرت را در این شرایط تجربه کردیم و آن را به خوبی بلد هستیم. ملت ما بسیار بزرگ و قویتر از آن است که بخواهند تحت تاثیر یا هراس از تهدیدات و تحریم‌های آمریکایی‌ها و متحدانش قرار بگیرد.

فرمانده سپاه تصریح کرد: کاملا مشخص بود که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند این موضوع دوباره ثابت شد که آمریکا در تعهداتش قابل اطمینان نیست.

وی با بیان اینکه در آینده در داخل کشور هماننند نیروهای مسلح همه یکدل و هماهنگ روی منابع و ظرفیتهای داخلی متمرکز می‌شویم، خاطرنشان کرد: با توجه به نیمه امیدی که به برجام بسته شد و فرصتی هم که رئیس‌جمهوری دیشب اعلام کرد، روشن است که اروپایی ها نمی‌توانند میان ایران و آمریکا مستقلانه تصمیم بگیرند و آنها وابسته به آمریکا هستند. آینده برجام روشن است و راه پیشرفت کشور بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی است .

جعفری گفت: خروج امریکا از برجام نشان داد موضوع غنی سازی هسته‌ای بهانه‌ای بود و مسئله اصلی ‌آنها توان دفاعی و موشکی و اثرگذاری ایران بر منطقه است. امروز ایران در مقابل زورگویی دشمنان و همچنین در مقابله با جریانات تروریستی در منطقه ایستاده است وهمین ایستادگی آنها را از پای در می آورد.

فرمانده سپاه با تاکید بر لزوم توجه عمیق‌تر نیروهای مسلح به افزایش توان خود، خاطرنشان کرد: اگر رژیم ایران قبل از انقلاب قدرتی داشت به دلیل وابستگی‌اش به استکبار و تجهیزاتی است که از آنها می گرفت اما پس از انقلاب موضوع دگرگون شد و نیروهای انسانی کارآمد، تجهیزات نظامی داخلی به ویژه توان موشکی بازدارنده به عوامل قدرت ما تبدیل شدند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت نیروهای مسلح به عنوان یکی از عوامل اصلی قدرت ایران گفت: نیروهای مسلح ما انسان محور هستند و سربازان و نیروهای مسلح و بسیج در سپاه پاسداران دو قشر اصلی توانمندی دفاعی هستند بنابراین باید به جایگاه سرباز نگاهی ویژه داشته باشیم.

جعفری در پایان با اشاره به اقدامات سپاه در زمینه توجه به نیروی انسانی خاطرنشان کرد: در سپاه توجه ویژه‌ای به مهارت آموزی سربازان داشته و داریم و در این زمینه اقدامات مختلفی انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی