English

رئیس جمهوری وارد نیشابور شد

رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه نخستین روز از سفر دوروزه خود به استان خراسان رضوی، بعد از ظهر یکشنبه وارد شهرستان نیشابور شد.

رئیس جمهوری وارد نیشابور شد

به گزارش خبرگزاری موج، حسن روحانی، هنگام ورود به نیشابور مورد استقبال امام جمعه نیشابور، فرماندار و مدیران این شهرستان قرار گرفت.

رئیس جمهوری در این سفر پس افتتاح طرح گندله سازی مجتمع فولاد خراسان در نیشابور در ورزشگاه تختی این شهر با مردم دیدار کرده و سخنرانی خواهد کرد.

دکتر روحانی امروز در نخستین مرحله سفر خود به استان خراسان رضوی به سبزوار رفت و علاوه بر افتتاح یک طرح فولادی در جوین، در ورزشگاه شهید مظهری سبزوار در جمع مردم سخنرانی کرد.

بهره برداری از 41 طرح اقتصادی و عمرانی با هزینه 40 هزار میلیارد ریال از برنامه های رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت دوازدهم در سفر به استان خراسان رضوی است.

معاونان پارلمانی و علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزیران بهداشت، ارتباطات، اطلاعات، نیرو، کشور، ورزش و جوانان، نفت، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت رئیس جمهوری را در سفر به خراسان رضوی همراهی می کنند.

تشرف به بارگاه منور امام رضا(ع)، حضور در نشست شورای اداری خراسان رضوی، دیدار با نخبگان و نشست خبری با اصحاب رسانه در مشهد از دیگر برنامه های رئیس جمهوری در سفر دو روزه به خراسان رضوی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه