English

ولایتی در دیدار با مسئول و اعضای شورای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

اساتید بسیجی نقش موثری در انتقال مفاهیم انقلابی به دانشجویان بر عهده دارند

ولایتی در دیدار با مسئول و اعضای بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت این مجموعه در استفاده از ظرفیت اساتید بسیجی در دانشگاه گفت : اساتید بسیجی در دانشگاه ها نقش بیسار مهم و ارزشمندی را در انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارند و باید از این ظرفیت استفاده درست و دقیق صورت پذیرد

اساتید بسیجی نقش موثری در انتقال مفاهیم انقلابی به دانشجویان بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری موج، در این جلسه که فاضل مشاور و رئیس دفتر هیئت امناء و موسس دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشت، علی اکبر ولایتی تصریح کرد: انتظار از اساتید بسیجی تقویت بنیه علمی، معرفتی ، تربیتی و اخلاقی است و بی تردید تقویت خط انقلاب در دانشگاه ها توسط اساتید بسیجی و فعال قابل تحقق است .

رئیس هیئت امناء و موسس دانشگاه آزاد اسلامی به اهمیت دانشجویان و نقش آنان در سازندگی کشور اشاره و تصریح کرد: دانشجویان در بعد از انقلاب دارای نقش بسیار مهمی در کنار اساتید برای توسعه و پیشرفت کشور داشته و دارند . باید برنامه ریزی های لازم به منظور تربیت دانشجویان توانمند در همه زمینه ها در تراز انقلاب اسلامی صورت پذیرد که در این میان تلاش و توجه اساتید بسیجی بسیار مهم و قابل توجه است.

در ابتدای این برنامه،  هاشمی مسئول بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن تقدیر از مواضع انقلابی و ارزشمند ولایتی به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های بسیج اساتید پرداخت و گفت : در راستای انجام وظائف و مسئولیت های محوله و دستیابی به اهداف تعیین شده و حفظ ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه های مختلفی پیش بینی و طراحی شده است و ضمن ساماندهی فعالیت ها، اقداماتی همچون شناسایی و ایجاد شبکه اساتید انقلابی، تشکیل و راه اندازی اندیشکده های راهبردی در سطح ملی و استانی، راه اندازی کانون بسیج اساتید تا سطح دانشکده در واحدهای دانشگاهی، راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی در سطح کانون ها با رویکرد مسئله محور و ... انجام شده است.

وی در ادامه به هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت ها اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی به منظور هم افزایی با معاونت فرهنگی و همچنین نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهت اسلامی شدن دانشگاه ها در دستور کار قرار دارد و به طور جدی دنبال می گردد.

هاشمی برگزاری آموزش های تخصصی اساتید به منظور آموزش روش های علمی تربیت، آموزش، پژوهش و ...، برگزاری جلسات مشترک با شورای اساتید استانها، واحدها و دانشکده ها، بررسی و تلاش برای حل مسائل دانشگاه و سایر نهادها از طریق جلسات هیئت اندیشه ورز، صدور بیانیه حمایتی از تحولات انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی، بررسی مستمر از وضعیت کانون های بسیج  اساتید و فعالیت های آنان، برنامه ریزی برای حضور مسئولین بسیج اساتید واحدها در نمازجمعه به عنوان سخنران قبل از خطبه ها  در مناسبت های مختلف اقدام گردیده است.

مسئول بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در خصوص اجلاس سالانه مسئولین کانون های بسیج اساتید با عنوان" استاد بسیجی، تحول انقلابی، دانشگاه تمدن ساز" در 30 خرداد به مناسبت روز بسیج اساتید هم مطالبی راارائه و خواستار توجه و اهتمام ویژه به فعالیت بسیج اساتید در سطح سازمان مرکزی و واحدها گردید.

اعضای شورای بسیج اساتید هم در این جلسه با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های موجود، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه