English

ارتش:

سپاه پاسداران دژ مستحکمی در عرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم است

همزمان با فرارسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام خمینی(ره) و روز پاسدار، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای با تبریک این روز مهم، سپاه پاسداران را دژ مستحکمی در عرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم دانست.

سپاه پاسداران دژ مستحکمی در عرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ارتش جمهوری اسلامی ایران، در متن این بیانیه آمده است: گذر زمان و نقش‌آفرینی‌های راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و کشور به ویژه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و عرصه‌های مقابله با تهدیدات دشمن از جمله در هشت سال دفاع مقدس، روز به روز حکمت ابتکار معجزگون حضرت امام (ره) در تأسیس این نهاد مقدس را نمایان‌تر ساخته است.
تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران مملو از صحنه‌هایی است که حضور به موقع این نهاد انقلابی، موجب خنثی شدن فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی و ناکامی دشمنان ایران اسلامی شده است.
موفقیت انکارناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام ماموریت‌های خطیر بویژه کمک در تقویت و پیروزی جبهه مقاومت و همچنین رویارویی با ترفندها و فتنه‌های بی شمار علیه انقلاب اسلامی، موجب استیصال دشمنان و انجام توطئه‌های بی شمار ضد این نهاد مقدس از جمله اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه این مجموعه انقلابی شده است.
همین دشمنی‌ها و توطئه‌ها، بیانگر حقانیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و درستی مسیری به شمار می‌رود که انتخاب کرده و این دشمنی‌ها تاکنون خللی در انجام وظایف تعریف شده سپاه نداشته و نخواهد داشت.
وحدت و همدلی بین فرماندهان در نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتوانه بزرگی برای قدرت بازدارندگی کشور است. این هماهنگی و هم‌افزایی دیرین و رو به تزاید، مزیتی غیر قابل انکار به شمار می‌رود که باعث اقتدار، صلابت و استحکام روز افزون توان دفاعی کشور شده است.
تقارن مبارک ایام بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز پاسدار و روز جانباز یادآور روحیه عاشورایی کارکنان این دو نهاد مقدس با تاسی به سرور و سالار شهیدان(ع) و قمر بنی هاشم(ع) بزرگ پرچمدار عاشورا و تاکید بر هم افزایی، همدلی و یک لشکر الهی بودن سپاه و ارتش است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت و سی و نهمین سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک روز پاسدار در سالروز ولادت امام حسین(ع) به فرماندهان و آحاد رزمندگان مخلص این نهاد مقدس و انقلابی و همچنین سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) به جانبازان سرافراز ایران اسلامی، اعلام می‌دارد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وحدت رویه، همدلی و اتحاد بی نظیر خود تحت فرماندهی نایب برحق ولی عصر(عج) حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) ضمن درج روزشمار نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در تقویم‌های خود، دست هر متجاوز و توطئه‌گر علیه نظام مقدس ایران اسلامی را قطع خواهد کرد و تا پای جان در راه رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایستادگی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی