English

نوبخت:

باید کدورت‌ها را به رأفت و محبت تبدیل سازیم

سخنگوی دولت گفت: امروز بیش از هر زمان به وحدت مردم و نظام نیاز داریم و باید کدورت‌ها را به رأفت و محبت تبدیل سازیم.

باید کدورت‌ها را به رأفت و محبت تبدیل سازیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی صنایع فولاد شهرستان اردکان اظهار کرد: انسان‌های بزرگی از این بخش از جغرافیای ایران، نقش‌های بزرگ و تعیین‌کننده‌ای در سطح ملی داشته‌اند و در پاسخ به احسان این شخصیت‌ها به نظام و انقلاب، در این مراسم حضور یافته‌ام.

وی با تقدیر از تلاش‌های نماینده مردم اردکان، به نگاه‌های متفاوت در توسعه کشور اشاره کرد و گفت: در نگاه نخست، دولت صرفاً بسترهای لازم را فراهم می‌آورد و بخش خصوصی به تولید و کسب سود می‌پردازد.

وی اقتصاد دولت‌ محور را نوع دیگری از نگاه به توسعه دانست و گفت: معتقدیم نگاه معتدل آن است که بخش غیردولتی به پشتوانه سیاست‌ گذاری دولت وارد فعالیت افتصادی شود و در مقابل برای جبران خلأها، مسئولیت‌های اجتماعی خود را نیز ایفا کند.

رییس سازمان برنامه و بودجه با تقدیر از مدیران صنایع شهرستان اردکان، گفت: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ایجاد رفاه برای کارگران لازم است اما کافی نیست. بنگاه‌های اقتصادی باید علاوه بر رسیدگی به قشر کارگری، مسئولیت‌های ذاتی خود در برابر منطقه و مردم شهرها را ایفا کنند و مردم منافع وجود این بنگاه‌ها را احساس کنند.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان به وحدت مردم و نظام نیاز داریم و باید کدورت‌ها را به رأفت و محبت تبدیل سازیم.

صبح امروز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار یزد و جمعی از مسولان استان و شهرستان، کلنگ مجتمع بزرگ فرهنگی و تفریحی اردکان که قرار است به همت مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو ساخته شود، به زمین زده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه