English

ولایتی در دمشق؛

پیروزی ملت سوریه نزدیک است

مشاور امور بین الملل رهبر گفت: در ۷ سال گذشته آنچه بیشتر مشهود بوده است ضعف دشمنان و قوت سوریه است و ما معتقدیم که پیروزی ملت سوریه نزدیک است و می توانند به زودی دشمنان خود را از خاکشان بیرون کرده و ما هم به سهم خود از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه حمایت می کنیم.

 پیروزی ملت سوریه نزدیک است

به گزارش خبرگزاری موج، ولایتی امروز سه شنبه 21 فروردین در جریان سفر به سوریه و در بدو ورود خود به دمشق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سفر فرصتی را برای دیدار با مقامات بلند پایه سوریه فراهم می آورد و همچنین با انجام این سفر اعلام همراهی و حمایت جمهوری اسلامی ایران با ملت و دولت سوریه است.

وی افزود: با پیروزی های اخیر مهمی که در غوطه شرقی بدست آمده و آزادی کامل آن منطقه می توانیم این مسئله را مطرح کنیم که در میان پیروزی های دولت و ملت سوریه در سال های اخیر، این اقدام اخیر آنها یکی از مهمترین پیروزی های سوریه محسوب می‌شود.

دشمنان سوریه شامل آمریکایی ها و صهیونیست ها شروع به تبلیغ کردند

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب ادامه داد: از شدت ناراحتی دشمنان سوریه شامل آمریکایی ها و صهیونیست ها شروع به تبلیغ کردند و به دروغ دولت سوریه را متهم به استفاده از سلاح های شیمیایی کردند که این صرفا یک بهانه است و آنها هر چند وقت یک بار مردم مظلوم سوریه را متهم می کنند.

علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل

ولایتی تصریح کرد: همین موضوع باعث شد که شهر حمص را موشک باران کنند که حالا از جانب صهیونیست ها باشد یا آمریکایی ها فرقی نمی کند چرا که اینها همه با هم هستند، یکی زمینه را فراهم می کند و دیگری شلیک می کند و اینجا هم لازم است شهادت مبارزین سوری و مدافعین حرم را تبریک و تسلیت بگویم.

وی افزود: این موضوع نشان دهنده آن است که آنچه بدست آمده و پیروزی های حاصل شده در این کشور با کمک مدافعین حرم و همه کسانی بوده که آزادی طلبند و تهمت های طرف مقابل هم ناشی از عصبانیت آنها است و باید بدانند که اگر در ۷ سالی که گذشت پیروزی به دست آوره اند در آینده هم بدست خواهند آورد.

مشاور امور بین الملل رهبری گفت: در ۷ سال گذشته آنچه بیشتر مشهود بوده است ضعف دشمنان و قوت سوریه است و ما معتقدیم که پیروزی ملت سوریه نزدیک است و می توانند به زودی دشمنان خود را از خاکشان بیرون کرده و ما هم به سهم خود از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه حمایت می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه