English

بروجردی دلیل حمله شیمیایی به دومای سوریه را بیان کرد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمله شیمیایی رخ داده در دومای سوریه توسط گروه های تروریستی با هدف متهم سازی دولت سوریه انجام شده است.

بروجردی دلیل حمله شیمیایی به دومای سوریه را بیان کرد

به گزارش خبرگزاری موج، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دلیل حمله شیمیایی به دومای سوریه پس از آزادسازی غوطه شرقی دمشق، گفت: باید اذعان کرد که حمله شیمیایی رخ داده اولین دفعه ای نیست که توسط گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و اسرائیل و با هدف متهم سازی دولت سوریه انجام شده است.

نماینده مجلس دهم شورای اسلامی اظهار کرد: حمله شیمیایی در سوریه  اقدام رذیلانه ای که چندین مرتبه انجام شده و رسانه های آمریکایی نیز  از آن حمایت کردند و بلافاصاله نشانه اتهام را به سمت دولت سوریه گرفتند.

وی ادامه داد: این مهم در حالیست که سوریه در سال های ابتدایی وقوع بحران ابزارهای شیمیایی خود را از دور خارج کرد و کارشناسان و بازرسان سازمان ملل رسما آن را تایید کردند لذا دلیلی وجود ندارد که بخواهند علیه مردم کشورشان از این سلاح ها استفاده کنند.

بروجردی

اتهام زنی ها حلقه ای از زنجیره جنایت های تروریست ها است

بروجردی با اشاره به اینکه اقدام مذکور و اتهام زنی ها حلقه ای از زنجیره جنایت های تروریست ها است که قطعا آن را محکوم می کنیم، افزود: هم اکنون دولت بشار اسد در وضعیت قدرت است و بر اساس محاسبات سیاسی و نظامی دلیل برای استفاده از سلاح های شیمیایی وجود ندارد.

تصریح کرد: باید یادآور شد که در زمان جنگ تحمیلی نیز صدام زمانی که حلبچه را از دست داد علیه مردم خودش از سلاح شیمیایی استفاده کرد؛ علی رغم اینکه مناطق متعددی از کشورمان اشغال شد اما به دلیل توجه به ارزش ها، اعتقادات و غیره هیچگاه به سراغ استفاده از سلاح شیمیایی نرفته ایم.

تروریست ها احساس شکست می کنند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تروریست ها احساس شکست می کنند و در واقع بر اساس ضرب المثل ـ«الغرِیقُ یتشبَّثُ بکُلّ حَشیش» غریق، به هر شاخه ی خشکیده ای چنگ می زند تا خود را نجات دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه