English

ربیعی:

دولت بدون وجود نخبگان و استفاده از دانش و تجربه آنان حرکت خاصی نمی‌تواند انجام دهد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت برنامه‌هایی برای افزایش قدرت خرید مردم، اشتغال‌زایی و رفع مشکلات اساسی آنها دارد.

دولت بدون وجود نخبگان و استفاده از دانش و تجربه آنان حرکت خاصی نمی‌تواند انجام دهد

به گزارش خبرگزاری موج، علی ربیعی اظهار داشت: دولت بدون وجود نخبگان و استفاده از دانش و تجربه آنان حرکت خاصی نمی‌تواند انجام دهد.

وی چهارشنبه‌‌ شب در نشست با مدیران، نخبگان و بازنشستگان ایلام اضافه کرد: وجود نخبگان و پیشکسوتان عرصه‌های مختلف از جمله تأمین اجتماعی زمینه‌های توسعه و پیشرفت را فراهم آورده و بدون بهره‌مندی از دانش آنان این مهم مسیر نیست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: دولت از جمله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌هایی در خصوص افزایش قدرت خرید مردم، اشتغال‌زایی و رفع مشکلات اساسی مردم‌ دارد و در این راه برنامه‌ریزی مدونی صورت گرفته است.

این مسؤول اضافه کرد: بدون تردید دولت به موفقیت‌های روزافزون خواهد رسید و باید با یأس و ناامیدی در جامعه مقابله کرد و در این راه هرچه در توان داریم به کار خواهیم بست.

ربیعی تصریح کرد: برای تحقق برنامه‌های مدون شده نیازمند ایجاد کانون‌های توسعه و اشتغال برای شناسایی استعداد‌های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی هستیم و این مهم باید از مناطق روستایی کشور از جمله روستا‌های استان ایلام آغاز شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه به استان ایلام دین دارم، گفت: هدف از تشکیل این نشست شنیدن صحبت‌ها و مشکلات نخبگان و فرهیختگان استان ایلام بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه