English

وزیر اطلاعات:

شرایط برای تقویت ساختار اقتصادی کشور مطلوب است

وزیر اطلاعات با تاکید بر ضرورت بهره گیری مطلوب از سطح بالای امنیت کشور برای اجرای پروژه های مهم صنعتی، تقویت همگرایی و وفاق عمومی برای تکمیل طرح های بزرگ ملی و تقویت ساختار اقتصادی را خواستار شد و شرایط را برای تحقق این مهم مطلوب دانست.

شرایط برای تقویت ساختار اقتصادی کشور مطلوب است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در بازدید از صنایع مستقر در منطقه لامرد با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی افزود: خلق فرصت های اشتغال پایدار و ایجاد زمینه تولید در بخش صنعت باید در زمره اولویت های کاری متولیان این منطقه ویژه اقتصادی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: حرکت در مسیر تامین نیازهای گوناگون داخلی، هدفگذاری صادراتی برای محصولات تولیدی، توجه به مسئولیت های اجتماعی و بسترسازی به منظور بهره مندی از نیروهای مستعد و خلاق باید از دیگر اولویت های کاری این مجموعه اقتصادی باشد.

وزیر اطلاعات گفت: برای توسعه کشور و تقویت بنیانهای اقتصادی باید از قابلیت و توانمندی های منطقه ویژه اقتصادی لامرد استفاده بهینه کرد.

علوی افزود: شتاب بخشی به تکمیل زیرساخت ها و فراهم شدن خوراک مورد نیاز صنایع از اهمیت زیادی برخوردار است که خوشبختانه روند فعالیت های منطقه ویژه اقتصادی لامرد در این عرصه مناسب ارزیابی می شود.

علوی ابراز امیدواری کرد از رهگذر تکمیل این منطقه علاوه بر اثر بخشی در توسعه ملی، اهالی شهرستان های میزبان صنایع انرژی بر و سایر نقاط استان فارس نیز منتفع شوند.

وزیر اطلاعات با تاکید بر ضرورت بهره گیری مطلوب از سطح بالای امنیت کشور برای اجرای پروژه های مهم صنعتی، تقویت همگرایی و وفاق عمومی برای تکمیل طرح های بزرگ ملی و تقویت ساختار اقتصادی را خواستار شد و گفت: شرایط برای تقویت ساختار اقتصادی کشور مطلوب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی