English

جزییات سفر روحانی به آذربایجان و ترکمنستان اعلام شد

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور کشورمان به دعوت رسمی روسای جمهوری ترکمنستان و آذربایجان، از روز سه شنبه هفتم فروردین ماه به این کشورها سفر می‌کند.

جزییات سفر روحانی به آذربایجان و ترکمنستان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، پرویز اسماعیلی به تشریح برنامه رییس جمهوری در سفر به ترکمنستان و آذربایجان پرداخت.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: حسن روحانی رئیس جمهور صبح سه شنبه 7 فروردین ماه تهران را به مقصد عشق آباد پایتخت ترکمنستان ترک می کند و بلافاصله پس از ورود و برنامه استقبال رسمی، مذاکرات روسای جمهوری و سپس هیاتهای عالیرتبه دو کشور برگزار می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به امضای چندین سند همکاری در حضور روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان، گفت: نشست مشترک تجار بخش خصوصی ایران و ترکمنستان نیز همزمان با این سفر برای بررسی و توسعه روابط تجاری فیمابین برگزار خواهد شد.

وی افزود: روحانی روز چهارشنبه برای زیارت آرامگاه صحابه پیامبر اسلام (ص)، بازدید از قدمگاه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و همچنین آرامگاه تنی چند از شاگردان اهل بیت (ع) و مفاخر ایرانی سفری کوتاه به شهر تاریخی مرو خواهد داشت.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور بعد از ظهر چهارشنبه از مرو به شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان سفر می کند.

اسماعیلی، ملاقات با رئیس جمهور آذربایجان، مذاکرات مشترک هیات‌های دو کشور و نیز امضای اسناد متعدد همکاری و کنفرانس مطبوعاتی را از برنامه های عصر چهارشنبه روحانی در باکو ذکر کرد.

وی ادامه داد: همزمان با سفر رئیس جمهور، صبح پنجشنبه 9 فروردین همایش اقتصادی ایران و آذربایجان با هدف بررسی راهکارهای توسعه روابط اقتصادی میان بخشهای دولتی و فعالان و کارآفرینان اقتصادی دو کشور برگزار خواهد شد.

اسماعیلی در پایان گفت: روحانی ظهر روز نهم فروردین ماه به میهن اسلامی بازخواهد گشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه