English

امیرعبداللهیان در واکنش به انتصاب جان بولتون؛

باید منطق قدرت را بیش از قدرت منطق به رخ کاخ سفید کشید

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در واکنش به انتصاب جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت: انتصابات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا نشان دهنده آن است که تقویت رویکرد امنیتی، برای کسب سود تجاری بیشتر آمریکای ترامپ ، تاکتیک جدید آنهاست.

باید منطق قدرت را بیش از قدرت منطق به رخ کاخ سفید کشید

به گزارش حبرگزاری موج، حسین امیرعبداللهیان به انتصاب جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید واکنش نشان داد و گفت: اظهارات مکرر ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل و انتصابات اخیر ترامپ در کاخ سفید نشان می دهد که تقویت رویکرد امنیتی، برای کسب سود تجاری بیشتر آمریکای ترامپ، تاکتیک جدید آنها است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان منطقه تنها زبان قدرت را می فهمند، افزود: با در نظر داشتن اصول عزت، حکمت و مصلحت در حوزه سیاست خارجی باید "منطق قدرت" را بیش از "قدرت منطق" به رخ کاخ سفید کشید.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تاکید کرد که تداوم نفوذ سازنده جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حفظ "قدرت دفاعی" بخشی ضروری از "منطق قدرت " ما است.

امیرعبداللهیان با اشاره به سفر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به آمریکا گفت: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در بازی آمریکایی- صهیونیستی گرفتار آمده و آینده نزدیک، تبعات مخرب آن را بر ریاض و متحدانش آشکار خواهد ساخت.

وی در پایان تاکید کرد: حل بحران های منطقه ای از جمله در یمن، بحرین و لیبی نیازمند گفتمان واقعی منطقه ای و قطع مداخله بیگانگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه