English

حاجی‌دلیگانی مطرح کرد؛

دولت‌ها، مجلس و برخی مسؤولان نتوانستند در سنوات گذشته نمره قبولی کسب کنند

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس با اشاره به اینکه برخی مسؤولان نتوانستند در سنوات گذشته در تحقق شعار سال نمره قبولی کسب کنند، گفت: امسال کار به عهده مردم گذاشته‌ شده است که قطعاً نتیجه‌بخش خواهد بود.

 دولت‌ها، مجلس و برخی مسؤولان نتوانستند در سنوات گذشته نمره قبولی کسب کنند

حسینعلی حاجی‌دلیگانی اظهار کرد: دولت‌ها، مجلس و برخی مسؤولان نتوانستند در سنوات گذشته نمره قبولی کسب کنند، بنابراین رهبر معظم انقلاب در این سال کار را به عهده مردم گذاشتند.

وی افزود: کاری که به عهده مردم گذاشته شود قطعاً نتیجه‌بخش بوده و نمره قبولی کسب خواهد شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سنوات قبل نیز رهبر معظم انقلاب استفاده از کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود را حرام شرعی خواندند، اما برخی از مسؤولان به این امر توجه نکردند.

حاجی‌دلیگانی در همین راستا عنوان کرد: امید است مردم به این توصیه‌ها جامه عمل بپوشانند و کالاهای مورد نیاز خود را از میان کالاهای ایرانی انتخاب کنند و از این طریق به تقویت تولید کمک کرده و در نهایت اشتغال برای هموطنان بیش‌ از پیش فراهم شود.

وی تصریح کرد: تولیدکنندگان نیز توجه داشته باشند که این نام‌گذاری فرصت مغتنمی است که خودشان نیز بر هم نظارت کنند و تشکل‌های صنفی نیز نظارت‌های لازم را انجام دهند و کالاهایی که تولید داخل است را با کیفیت و مرغوبیت بالا ارائه کنند تا بهانه‌ای به دست برخی افراد داده نشود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در پایان چنین توضیح داد: تجربه نیز نشان داده هر کاری که به عهده مردم گذاشته‌ شده است، نتیجه‌بخش خواهد بود، کما اینکه دفاع مقدس نیز نمونه بارز این امر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه