English

روحانی:

سال ۱۳۹۷ باید سال شفافیت بیشتر باشد

رئیس جمهور کشورمان گفت: سال 1397 باید سال شفافیت بیشتر باشد و باید بیشتر به مبارزه با فساد بپردازیم.

سال 1397 باید سال شفافیت بیشتر باشد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در حاشیه افتتاح خط تولید جامدات و آزمایشگاه مرجع داروسازی تهران و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حق ارتباط و اطلاع باعث می‌شود دانش و اطلاعات به‌روز باشد و ما می‌توانیم نظارت خوبی بر کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سال 1397 باید سال شفافیت بیشتر باشد، افزود: در سال 97 باید بیشتر به مبارزه با فساد بپردازیم، البته این خواست جوانان است و علاوه بر این اقتصاد بهتر، آزادی بیشتر، فرهنگ بازتر و ارتباط بهتر با جهان از مطالبات دیگر آنهاست.

رئیس جمهور ادامه داد: در هر شرایطی که باهم و در کنار یکدیگر بودیم، پیروز شدیم، بنابراین امسال هم باید در کنار یکدیگر باشیم.

روحانی خاطرنشان کرد: من از پایگاه اورژانس و هلال‌احمر بازدید کردم و این دو پایگاه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در بخش اورژانس خوشبختانه اورژانس موتورسیکلت فعال شده که این دستاوردی ارزشمند بوده، زیرا ممکن است آمبولانس دیرتر به مقصد برسد، اما موتورسیکلت می‌تواند راحت‌تر مسیرها را طی کند، در عین حال همه این موتورسیکلت‌ها مجهز به تجهیزات آمبولانس هم هستند.

رئیس جمهور گفت: موتورسیکلت‌های اورژانس با قابلیتی که دارند می‌توانند اقدامات اولیه را انجام دهند و اگر نیازی به حمل بیمار بود، می‌توانند این کار را انجام دهند.

روحانی تصریح کرد: پایگاه هلال احمر به هلی کوپتر مجهز بوده و افراد کارآزموده‌ای که می‌توانند در شرایط مختلف برای امداد و نجات تلاش کنند در این پایگاه حضور داشتند.

وی افزود: از همه نیروهای امدادی از قبیل پلیس، راهدارها، تیم‌های گردشگری، ستادهای نوروزی و همه نیروهای پزشکی و امدادی و کسانی که در ایام نوروز به مردم خدمت می‌کنند، تشکر می‌کنم و امیدوارم مردم ایام نوروز را به خوبی سپری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه