English

بهرام قاسمی:

بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب کاملا بی ارزش و فاقد هرگونه وجاهت و دور از منطق است

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به بیانیه اتحادیه عرب، از سیاست های مخرب عربستان و بحران آفرینی این کشور در منطقه انتقاد کرد و از آن ها خواست که از رقص ننگین سیاسی برای خوشایند رژیم صهیونیستی دست بردارند.

بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب کاملا بی ارزش و فاقد هرگونه وجاهت و دور از منطق است

به گزارش خبرگزای موج ، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نسبت به بیانیه کمیته چهارجانبه اتحادیه عرب واکنش نشان داد و دخالت بی جای آن ها در خصوص پای بندی ایران به برجام انتقاد کرد و آن را کاملا بی ارزش و فاقد هر گونه وجاهت و دور از منطقه دانست و آن ها صلاحیت سخن گفتن در این زمینه را ندارند.

واکنش بهرام قاسمی به بیانیه اتحادیه عرب

 تایید آژانس بین المللی انرژی اتمی بر پای بندی ایران به برجام

قاسمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران براساس گزارش های متعدد و مکرر آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون بصورت کامل به تعهدات خود عمل کرده و تا زمانی که لازم بداند و منافع ایران تامین شود، به پایبندی خود ادامه خواهد داد.

عربستان از رقص ننگین سیاسی برای خوشایند رژیم صهیونیستی دست بردارد

قاسمی افزود: جمهوری اسلامی ایران نقشی سازنده در جهت ثبات و امنیت منطقه ایفا می کند و لازم است کشورهایی که مسئولیت اصلی تجاوز و ویرانی و ایجاد فاجعه انسانی در یمن و توسعه تروریسم و افراط گرایی در منطقه برعهده آنهاست، از فرافکنی، ایفای نقش مخرب و بحران آفرینی بیشتر در منطقه و رقص ننگین سیاسی برای خوشایند رژیم صهیونیستی، دست بردارند و در عین حال بدانند ایران هراسی سیاستی شکست خورده است.

این اتحادیه ایران را به ایفای «نقش مخرب» در منطقه متهم کرد و بدون اینکه نام کشوری برده شود، اقدام برخی کشورهای عربی در حمایت از تهران را محکوم کرد.

در این بیانیه که عربستان آن را دیکته کرده، آمده است: «عربستان در معرض حملات آشکار موشک‌هایی قرار می‌گیرد که ایران آن‌ها را در اختیار شبه نظامیان حوثی [انصارالله] قرار داده است».

کمیته چهارجانبه متشکل از عربستان، مصر، بحرین و امارات در این بیانیه مدعی شد که کشورهای مذکور «از جدیت ایران در اجرای برنامه جامع مشترک (برجام) و توانایی توافق هسته‌ای ایران با غرب در جلوگیری از دست یابی تهران به سلاح هسته‌ای تردید دارند».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه