English

سفیر ایران در ارمنستان بر اهمیت احداث جاده ترانزیتی شمال - جنوب تاکید کرد

سیدکاظم سجادی سفیر ایران در ارمنستان در این دیدار با تشریح وضعیت همکاری‌های ترانزیتی در ارمنستان با کشورهای منطقه و حضور برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی نظیر چین برای مشارکت در ساخت جاده شمال - جنوب، بر اهمیت این بزرگراه در کنار دیگر کریدورها تاکید کرد.

سفیر ایران در ارمنستان بر اهمیت احداث جاده ترانزیتی شمال - جنوب تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری موج، در پی برگزاری سیزدهمین نشست کمیسیون بین دولتی کریدور حمل و نقل بین المللی اروپا - قفقاز - آسیا معروف به تراسیکا در ارمنستان، سلیمانی مشاور معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و اشرفی دبیر و نماینده دایم ایران در سازمان تراسیکا با سجادی سفیر کشورمان در ارمنستان دیدار کردند.

این دیپلمات کشورمان همچنین ابراز امیدواری کرد با ریاست دوره‌ای ارمنستان بر این سازمان و مساعدت کشورهای همسایه به زودی شاهد افتتاح جاده مذکور باشیم.

همچنین در این دیدار هیات ایرانی با ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری اجلاس، جلسات کارشناسی و همچنین اهمیت همکاری های این سازمان جهت تسهیل و برقراری حمل و نقل و ترانزیت بین خلیج فارس و دریای سیاه و...  ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک نتایج قابل قبولی از این اجلاس بدست آید.

سیزدهمین اجلاس تراسیکا در روزهای 14 و 15 اسفند در ایروان برگزار شد و در این اجلاس ریاست دوره ای تراسیکا از اوکراین به ارمنستان واگذار شد و نماینده دولت رومانی برای یکسال دیگر به عنوان مدیر کلی این سازمان انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی