English

وزیر کشور:

نگاه ما به حجاب فرهنگی است/۹۳ درصد مردم به حجاب معتقدند

وزیر کشور گفت: نگاه ما به حجاب جرمی نیست بلکه فرهنگی است و مدیریت این کار باید مردم محور باشد.

نگاه ما به حجاب فرهنگی است/93 درصد مردم به حجاب معتقدند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، نود و هشتمین جلسه شورای اجتماعی کشور صبح امروز با حضور رحمانی فضلی برگزار شد. 

دستورکار این جلسه بررسی آخرین وضعیت زنان سرپرست خانوار، بررسی و تصویب پیش نویس آیین نامه اجرایی پیوست اجتماعی موضوع جزء 2 بند الف ماده 80 قانون برنامه ششم توسعه و همچنین ارائه گزارش دستگاه ها و نهادها از اقدامات فوق العاده سال 96 و مقایسه با عملکرد سال 95 بود. 

در ادامه وزیر کشور در پایان جلسه با اشاره به بحث حجاب گفت: جامعه ما متدین است و من در جلسه ای که با اعضای جامعه مدرسین قم داشتم نگرانی آنها را در خصوص حجاب دیدم. تحولات سریع فناوری و فضای مجازی در حجاب تجلی دارد. 

وی افزود: در این رابطه ما باید پیش بینی و ارزیابی درستی از جامعه باید داشته باشیم. ورود دولت هم به مسائل از جمله مساله حجاب به معنای ختم آن نیست. ما نگاهمان به حجاب نگاه جرمی نیست بلکه یک نگاه فرهنگی است. 

وزیر کشور تصریح کرد: در جلسه دو هفته آینده شورای اجتماعی باید گزارش های تحلیلی و علت شناسانه و راه حل های عملیاتی ارائه دهند. همه چیز به نیروی انتظامی و ارشاد ختم نمی شود به کارگیری این نهادها در موارد اضطرار است. 

رحمانی فضلی تاکید کرد: جمع بندی این نیست که در حوزه حجاب قوه قضائیه و نیروی انتظامی عمل نهایی را انجام دهند. این کار باید مردم محور باشد. ضمن آنکه طبق نظرسنجی ها 93 درصد مردم به حجاب معقتدند. لذا باید این امر دینی را صیانت کرد و فرزندانمان را بر اساس آن تربیت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه