English

در دیدار با نخست وزیر کرواسی:

ظریف بر همکاری در حوزه توریسم حلال با کرواسی تاکید کرد

وزیر انور خارجه کشورمان توریسم حلال, کشاورزی, انرژی و فناوری های پیشرفته را از جمله های حوزه های همکاری ایران و کرواسی دانست.

ظریف بر همکاری در حوزه توریسم حلال با کرواسی تاکید کرد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری موج, محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با آقای آندری پلنکوویچ نخست وزیر کرواسی ضمن ابلاغ سلام معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: علاقمند توسعه و تعمیق روابط دو جانبه با کرواسی در همه زمینه ها هستیم. 

وزیر امور خارجه توریسم حلال، انرژی، کشاورزی و صنایع غذایی، فناوری پیشرفته  و همکاری های بانکی را از زمینه های همکاری دو کشور خواند که عمدتا در جریان است. 

همکاری با کرواسی برای سرمایه گذاری و اجرای پروژه های مشترک در کشورهای همسایه ایران از جمله نکات مطرح شده توسط وزیر امور خارجه بود.

 ظریف همچنین بر تقویت همکاری های دو کشور در مجامع و سازمان های منطقه ای و بین المللی بطور دو جانبه و نیز در چارچوب اتحادیه اروپا تاکید کرد.

 پلنکوویچ نخست وزیر کرواسی نیز ضمن بسیار خوب توصیف کردن روابط دو کشور افزود: در سال های اخیر قدم های خوبی برای همکاری های دو کشور بویژه در حوزه اقتصادی و تجاری برداشته شده است که لازم است تداوم یافته و تقویت شود.

نخست وزیر کرواسی با تمجید از نقش مثبت و سازنده ایران در خاورمیانه ایران را کشوری متنفذ توصیف کرد که در راستای ثبات منطقه تلاش می کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه