English

رضایی طرح موضوع رفراندوم از سوی روحانی را نقد کرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح موضوع رفراندوم، آن هم در روزی که سیل خروشان ملت، سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفته اند، مورد انتقاد قرار داد و از مسوولان و مدیران کشور خواست به جای طرح موضوعات فرعی، به فکر رفع مشکلات مردم و عمل به وظایف قانونی و انقلابی خویش باشند.

رضایی طرح موضوع رفراندوم از سوی روحانی را نقد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به طرح موضوع رفراندوم از سوی رئیس جمهور را مورد انتقاد قرار داد.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در جلسه این مجمع با انتقاد از رفتارها و سخنانی که از سوی برخی مسوولان و چهره های سیاسی در فضای جامعه ابراز می شود اظهار داشت: متاسفانه برخی مواقع شاهد رفتارهایی خارج از چارچوب دین و قانون از کسانی هستیم که در کشور مسوولیت و اختیارات داشته و یا دارند.

طرح موضوع رفراندوم از سوی روحانی

مسوولان مطالبی را مطرح می کنند که خوراک تبلیغی دشمنان است

وی افزود: کسانی که باید پاسخگوی عملکرد و تصمیمات خود در قبال مردم و کشور و نظام باشند، مطالبی را مطرح می کنند که خوراک تبلیغی دشمنان و رسانه های معاند بیگانه را فراهم می کند.

رضایی همچنین طرح موضوع رفراندوم، آن هم در روزی که سیل خروشان ملت، سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفته اند، موردانتقاد قرار داد و از مسوولان و مدیران کشور خواست به جای طرح موضوعات فرعی، به فکر رفع مشکلات مردم و عمل به وظایف قانونی و انقلابی خویش باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه