English

رحمانی فضلی:

قوه قضائیه با مسببان حادثه خیابان پاسداران برخورد قانونی و سریع کند

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: به هیچ وجه دولت، دستگاه امنیتی و نظامی، بسیج و سپاه در مقابل افراطی گری، خشونت طلبی و قانون شکنی مراعات کسی را نمی‌کنند و انتظار می رود که قوه قضائیه با مسببان این ماجرا برخورد قانونی و سریع کند.

قوه قضائیه با مسببان حادثه خیابان پاسداران برخورد قانونی و سریع کند

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص آشوب‌های اخیر دراویش گنابادی در خیابان پاسداران، اظهار کرد: شهادت ماموران نیروی انتظامی را به خانواده شهدا، مدیران و کارکنان نیروی انتظامی تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه این حادثه، ناگوار و متاثر کننده بود، افزود: مردم کسانی را که نظم عمومی را برهم بزنند، قانون را زیر پا بگذارند و با خشونت برخورد کنند، نخواهند بخشید.

وزیر کشور ادامه داد: به هیچ وجه دولت، دستگاه امنیتی و نظامی، بسیج و سپاه در مقابل افراطی گری، خشونت طلبی و قانون شکنی مراعات کسی را نمی‌کنند و انتظار می رود که قوه قضائیه با مسببان این ماجرا برخورد قانونی و سریع کند.

رحمانی فضلی بیان کرد: افرادی که به دنبال قانون‌شکنی هستند تصور نکنند که مدارا، خویشتنداری و هوشمندی نیروی انتظامی تبدیل به انفعال می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش کردیم این موضوع با مذاکره، صحبت و گفتگو برطرف شود، اما متأسفانه این افراد به دنبال رعایت شئون قانون و همکاری با نیروی انتظامی نبودند.

اغتشاشگران اقدام به انجام فعالیت‌های غیرقانونی کردند

وزیر کشور ادامه داد: اغتشاشگران اقدام به انجام فعالیت‌های غیرقانونی کردند و حاضر به مذاکره و رعایت قانون نشدند، در نهایت نیروی انتظامی ظرف 15 دقیقه در محل حاضر شد و آشوبگران را بازداشت کرد.

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: آشوبگران خیابان پاسداران پس از بازداشت به مراجع قضایی سپرده شدند و مسئولان این دستگاه به صورت قانونی با آنها برخورد خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی