English

استاندار قزوین در پاسخ به موج:

افرادی که در ناآرامی های اخیر به خیابان آمدند احساساتی شده بودند

استاندار قزوین با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور گفت: افرادی که به خیابان ها آمدند احساساتی شده بودند.

افرادی که در ناآرامی های اخیر به خیابان آمدند احساساتی شده بودند

عبدالمحمد زاهدی درباره جزئیات دستگیری فردی در قزوین که در ناآرامی های اخیر نقش کلیدی داشت به خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج گفت: این فرد با عواملی در خارج از کشور ارتباط داشت و از آنجا برای ایجاد آشوب و ناآرامی ها خط می گرفت که پس از شناسایی توسط سیستم های اطلاعاتی کشور، دستگیر شد.

وی افزود: در همین رابطه افراد دیگری نیز بازداشت شدند که تعداد زیادی از آنها همان شب اول و پس از آنکه روشن شد در نتیجه احساساتی شدن به خیابان ها ریختند، آزاد شدند. تعداد اندکی هم از دستگیرشدگان باقی ماندند که بعد از بررسی های لازم مشخص شد، نقش موثر و کلیدی در این جریانات نداشتند و لذا آنها نیز آزاد شدند.

استاندار قزوین در پاسخ به این سوال که آیا ناآرامی های اخیر را تنها در دو عامل احساساتی شدن و خط دهی خارجی خلاصه می کنید اظهار داشت: ما پیش از این نیز شاهد اعتراضاتی به برخی مشکلات در کشور بودیم که افراد در مقابل استانداری و یا برخی مراکز دولتی و بانکی تجمع می کردند، بدون آنکه بخواهند جایی را به آتش بکشند و به اموال عمومی آسیب بزنند. اما در ناآرامی های اخیر  اشخاصی که در خیابان ها بودند فارغ از بیان اعتراضاتشان، مراکز مذهبی را به آتش کشیدند و باعث نگرانی امنیتی در میان مردم شدند.

زاهدی تاکید کرد: در میان بازداشت شدگان اتفاقات اخیر، افراد کم سن و سال جوانی بودند که زیر 20 سال سن داشتند. این افراد متاثر از حوادث وارد میدان شده بودند که البته همان طور که بیان شد، به سرعت آزاد شدند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه