English

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:

بودجه دارای امیدها و بیم هایی است/دنبالیم بیم‌های بودجه به حداقل برسد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه دارای امیدها و بیم هایی است و ما دنبال این هستیم که این بیم‌ها به حداقل برسد.

بودجه دارای امیدها و بیم هایی است/دنبالیم بیم‌های بودجه به حداقل برسد

به گزارش خبرگزاری موج، سیداحسان قاضی زاده هاشمی بیان داشت: بودجه دارای امیدها و بیم هایی است و ما دنبال این هستیم که این بیم‌ها به حداقل برسد.

وی در مورد سهم نفت و گاز استان خراسان رضوی گفت: در مجلس شکل گرفت که این اعتبار استانی نباشد و تنها برای مناطق نفت‌خیز و گازخیز لحاظ شود اما نهایتا این ردیف هم به ردیف استانی تبدیل شد ولی هنوز اصلاحات آن در حال انجام است. شرکت ملی نفت هم قول داده تخصیص اعتبارات نفت و گاز صورت گیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ششمین جلسه از شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان رضوی در استانداری اظهار کرد: هم اکنون ما در دوران اوج رسیدگی به لایحه بودجه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی هستیم که متاسفانه یک مرتبه کلیات آن در صحن رد شده است. پس از آن اصلاحاتی در لایحه انجام شد و نهایتا کلیات آن در مرتبه دوم به تصویب رسید. البته تا تصویب نهایی نمی‌توان قضاوتی نهایی در خصوص بودجه داشت.

وی ادامه داد: بودجه دارای امیدها و بیم هایی است؛ دنبال این هستیم که این بیم‌ها به حداقل برسد. این کار در مجلس دنبال می‌شود و برخی از آن هنوز باقی مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه