English

با تصویب مجلس؛

تسهیلات پرداختی به خسارت دیدگان برای دوره امهال، مشمول سود نمی شود

با تصویب طرح استفساریه چگونگی امهال وام، تسهیلات پرداختی به خسارت دیدگان برای دوره امهال، مشمول سود یا وجه التزام نمی شود.

تسهیلات پرداختی به خسارت دیدگان برای دوره امهال، مشمول سود نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج، طرح دو فوریتی استفساریه چگونگی امهال وام در دستور کار جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 4 بهمن 96) بهارستان، بررسی و به تصویب نمایندگان رسید.

در متن استفساریه درباره چگونگی امهال وام آمده است: ‌آیا منظور از استمهال بدهی بانکی خسارت دیدگان از حوادث غیرمترقبه موضوع بند"6" ماده واحده قانون تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده در اثر حوادث غیرمترقبه مصوب 19 خرداد 92 این است که تسهیلات پرداختی به خسارت دیدگان برای دوره امهال، مشمول سود یا وجه التزام نشده و الزامات و محدودیت‌های ناشی از غیرجاری شدن تسهیلات مذکور در طول دوره امهال، متوجه تسهیلات گیرنده و بانک نمی‌شود؟

تسهیلات پرداختی خسارت دیدگان

در پاسخ به این استفساریه آمده است: بله منظور از استمهال بدهی بانکی خسارت دیدگان از حوادث غیرمترقبه موضوع بند "6" ماده واحده قانون تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده در اثر حوادث غیرمترقبه مصوب 19 خرداد 92 این است که تسهیلات پرداختی به خسارت دیدگان برای دوره امهال، مشمول سود یا وجه التزام نشده و الزامات و محدودیت‌های ناشی از غیرجاری شدن تسهیلات مذکور در طول دوره امهال، متوجه تسهیلات گیرنده و بانک نمی‌شود؟

این استفساریه با 153 رأی موافق، یک رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در مجلس به تصویب رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه