English

رهبر معظم انقلاب ۱۵۰ میلیون دلار برای مقابله با ریزگردها اختصاص داد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از اذن رهبر معظم انقلاب برای برداشت اعتبار ۱۵۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای مقابله با ریزگردهای خوزستان خبر داد.

رهبر معظم انقلاب ۱۵۰ میلیون دلار برای مقابله با ریزگردها اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان محیط زیست کشور؛ نماینده مجلس شورای اسلامی از تخصیص 150 میلیون دلار توسط مقام معظم رهبری برای مقابله با ریزگردها خبر داد.

جلیل مختار امروز از اجازه رهبر معظم انقلاب برای اختصاص اعتبار 150 میلیون دلاری از صندوق توسعه ملی برای مقابله با ریزگردها خبر داد و گفت: لازمه تحقق اعتباری که دولت در لایحه بودجه 97 برای ریزگردها لحاظ کرده نیازمند تامین اذن رهبری بود بنابراین کمیسیون تلفیق این مصوبه را از دستور کار کمیسیون تلفیق  خارج و تصویب نکرد، حال با پیگیری نمایندگان خوزستان، رهبر معظم انقلاب اذن تأمین اعتبارات این حوزه را صادر فرمودند.

رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب  50 میلیون دلار برای بهسازی برق خوزستان تخصیص دادند

وی اظهار کرد: خوشبختانه مقام معظم رهبری اجازه و اذن برداشت 100 میلیون دلار برای مقابله با ریزگردها و همچنین 50 میلیون دلار برای بهسازی برق خوزستان را از طریق صندوق توسعه ملی صادر کردند که قطعا این موضوع تأثیر به سزایی در مقابله با این معضل و بهبود وضعیت هوای خوزستان خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه