English

دیدار رئیس مجلس با هیات پارلمانی گینه بیسائو

رئیس مجلس شورای اسلامی با هیات پارلمانی گینه بیسائو دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رئیس مجلس با هیات پارلمانی گینه بیسائو

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی امروز با سیریانا کاسما رئیس مجلس کشور گینه بیسائو و هیأت پارلمانی این کشور دیدار کرد. وی در این دیدار ضمن تشکر از حضور مقامات گینه بیسائو در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی گفت: امیدواریم که این سفر به ارتقا سطح روابط اقتصادی و تجاری دو کشور منجر شود. 

همچنین دراین دیدار رئیس مجلس کشور گینه بیسائو گفت: از اینکه به ایران سفر کردم بسیار خشنودم و اولین بار که شما را در سن پطرز بورگ ملاقات کردم متوجه شخصیت تاثیرگذار شما شدم و اینکه شما می توانید به گسترش سطح روابط میان دو کشور کمک نمایید.

وی درخصوص هدف از سفرش به ایران اظهار داشت: علاوه بر اینکه قصد شرکت در اجلاس را به منظور گسترش همکاری ها با کشورهای اسلامی داشتم، به منظور اعلام آمادگی کشور خود برای توسعه همکاری اقتصادی و پارلمانی با ایران، به همراه هیاتی از پارلمان به این کشورسفر کردیم.

سیریانا کاسما تصریح کرد: امیدواریم که ایران درآینده با ما روابط نزدیکتری داشته و با شناسایی زمینه های تجاری، همکاری های اقتصادی گسترده تری را شاهد باشیم.

گفتنی است، سیریانا کاسما رئیس مجلس کشور گینه بیسائو به همراه هیأت پارلمانی این کشور در نشست علنی امروز یکشنبه اول بهمن مجلس شورای اسلامی نیز حضور یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه