English

جهانگیری:

آزادراه تهران - شمال یکی از مهمترین پروژه های ماست

معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از روند اجرای پژوه تکمیل آزادراه همت - کرج گفت: آزادراه تهران - شمال یکی از مهمترین پروژه های ماست که البته آنقدر طولانی شده که به یکی از داستان های دنباله دار برای مردم ما تبدیل شده است.

آزادراه تهران - شمال یکی از مهمترین پروژه های ماست

به گزارش خبرگزاری موج، اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه همت - کرج گفت: آزادراه تهران - شمال یکی از مهمترین پروژه های ماست که البته آنقدر طولانی شده که به یکی از داستان های دنباله دار برای مردم ما تبدیل شده است. امیدوارم که بتوانیم برای طرح های بزرگراه های اطراف تهران منابع را تامین کنیم و دیگر این طرح ها از برنامه زمان بندی عقب نماند.

وی افزود: قرار بود که امسال فاز اول این پروژه به بهره‌برداری برسد اما به نظر می‌رسد که تاخیری در انجام این فاز وجود داشته است که البته آقای آخوندی گفتند که سرعت عملیات اجرایی آن در حال حاضر بالا است.

کنفرانس اقتصاد ایران/ جهانگیری

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به وضعیت فعلی پروژه آزادراه همت - کرج اظهار کرد: ادامه آزادراه همت به کرج جزو پروژه های مهمی است که تعداد زیادی از کسانی که از جاده کرج استفاده می‌کنند با ترافیک های سنگینی مواجه بودند که باید این پروژه هم به سرانجام برسد.

مهمترین محدودیت ما در توان اجرایی کشور محدودیت بودجه ای است

جهانگیری با بیان اینکه مهمترین محدودیت ما در توان اجرایی کشور محدودیت بودجه ای است، گفت: باید برای تامین منابع مالی هم ابتکارات جدیدی انجام دهیم به نظر می‌رسد که با محدودیت های بودجه ای که داریم طرح های مهم کشور قدری طولانی می شود.

وی در پایان در پاسخ به پرسشی درباره میزان همکاری دولت با بخش خصوصی برای پیشبرد این پروژه‌ها گفت: در آزادراه های کشور بخش خصوصی خوب فعال است و کارها را اجرا می کند و بخشی از منابع را هم دولت تامین می‌کند که باید برای تامین بخشی از منابع طرح های مهم‌مان از قبیل طرح های ریلی و صنعتی به سمت منابع خارجی برویم و امیدوارم که هم دولت هم بخش خصوصی بتوانند از این فرصت استفاده کنند و منابع خارجی یک تحول جدی در طرح های عمرانی کشور به وجود آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه