English

حسینعلی امیری:

ناامید کردن مردم حرکت در مسیر دشمن است

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به تقویت امید و روحیه وحدت و همدلی در کشور تاکید کرد: ناامید کردن مردم طبیعتا حرکت در مسیر دشمن است.

ناامید کردن مردم حرکت در مسیر دشمن است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت امور مجلس ریاست جمهوری ، حسینعلی امیری در خطبه های پیش از نماز جمعه زنجان به ایراد سخنرانی پرداخت.

معاون امور مجلس رئیس جمهور که به استان زنجان سفر کرده بود، در سخنان پیش از خطبه های امروز نماز جمعه شهر قیدار تاکید کرد: ایجاد اشتغال و فقرزدایی از اولویت های اصلی دولت است.

از کارهای مهم دولت تدبیر و امید در زمینه رفع بیکاری، ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و کمتر برخوردار است

حسینعلی امیری گفت: یکی از کارهای مهم دولت تدبیر و امید در زمینه رفع بیکاری، ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و کمتر برخوردار است که این برنامه اخیرا در چارچوب مجوزی که در مورد برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی تصویب شده، اجرایی شده است.

ناامید کردن مردم

وی افزود: در این چارچوب ایجاد اشتغال در مناطق روستایی، عشایری و مرزی مورد تاکید قرار گرفته و استان زنجان نیز از جمله استان هایی است که از اعتبارات مصوب در این مجور برخوردار می شود و باید ظرفیت سازی های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

وی اظهارداشت: شهرستان خدابنده از جمله مناطق استان زنجان است که ساکنان بخش های روستایی آن بیشتر از جمعیت شهرنشین است و این ظرفیت خوبی برای اشتغال زایی و تولید محسوب می شود.

نگاه دولت به روستا، نگاه به قاعده نظام سکونت است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: نگاه دولت به روستا، نگاه به قاعده نظام سکونت است.

امیری با اشاره به تقویت امید و روحیه وحدت و همدلی در کشور تاکید کرد: ناامید کردن مردم طبیعتا حرکت در مسیر دشمن است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور از استاندار، مدیران بانک ها و سایر مسئولان استان خواست که جذب اعتبارات تخصیص یافته از صندوق توسعه ملی را در دستور کار قرار دهند.

امیری اظهارداشت: در لایحه بودجه سال 1397 کل کشور نیز که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است، موضوع ایجاد اشتغال و فقر زدایی در راس برنامه های متعدد دولت برای توسعه بخش های مختلف کشور قرار گرفته است.

معاون رئیس جمهور روز جمعه برای سخنرانی در یادواره شهدای شهرستان خدابنده و دیدار و گفت و گو با مردم  به استان زنجان سفر کرده بود. در این سفر یک روزه تعداد زیادی از مردم منطقه ضمن دیدار و گفت و گو با معاون رئیس جمهور مسائل و درخواست هایشان را مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه