English

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

توانمندی هوانیروز به مرحله ساخت بالگرد ملی رسیده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جوانان مومن، متعهد و متخصص هوانیروز دست به کار شدند و امروز علاوه بر تعمیر و اورهال به ساخت بالگرد ملی نیز روی آوردند.

توانمندی هوانیروز به مرحله ساخت بالگرد ملی رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه شهید سرلشکر آسیایی هوانیروز مسجد سلیمان گفت: در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس وقتی صدای چرخ بال های هوانیروز به گوش رزمندگان اسلام می رسید حکم پیروزی عملیات ها امضا می شد.

وی با اشاره به نقش مهندسین جوان و فنی هوانیروز افزود: هوانیروز قهرمان شهدای زیادی را تقدیم نظام کرد. روزگاری در کشور مستشاران خارجی برای تعمیر و باز آمدی بالگردهای هوانیروز جولان می دادند اما بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جوانان مومن، متعهد و متخصص هوانیروز دست به کار شدند و امروز علاوه بر تعمیر و اورهال به ساخت بالگرد ملی نیز روی آوردند. 

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی با بیان ایثارگری و شهادت طلبی و جنگندگی شهدای هوانیروز در تمامی عرصه ها و دوران دفاع مقدس تصریح کرد:شهید آسیایی، شهید شیرودی، شهید کشوری و دیگر شهدای هوانیروز حماسه های بزرگی را خلق کردند. رژیم بعثی عراق در راس آن صدام جنایتکار در پایان جنگ اعلام کرد ما در جنگ با ایران از توانمندی های خلبانان هوانیروز غافل بودیم نقش هوانیروز در جنگ بی بدیل بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: هوانیروز بخشی از ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به حق دین خود را به اسلام، ایران اسلامی و تشییع ادا کرده است و بدانید که هرگز فداکاری های شما فراموش نخواهد شد.

نماینده مقام معظم رهبری در ارتش با اشاره به اینکه ما صلح طلب هستیم تصریح کرد: ما ملتی صلح طلب هستیم و هیچ وقت آغاز گر جنگ نیستیم اگر کسی اصرار جنگ با ما داشته باشد با وجود شما دلیر مردان آنچنان سیلی محکمی به آنها خواهیم زد که فرصت برخاستن را نداشته باشند. 

وی یادآور شد: اگر بخواهیم عزت خود را حفظ کنیم باید دانش علمی کارکنان را در همه حوزه ها افزایش دهیم تا به آنچه که میخواهیم دست یابیم این مولفه در مرکز علمی شما تحقق پیدا کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص تعمیر و بهینه سازی تانک ها افزود: کاری که شما در تانک سازی انجام می دهید امید را در دل دوستان و نا امیدی را در دل دشمن به همراه دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه