English

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از نادر طالب زاده عیادت کرد

علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور در منزل نادر طالب زاده از وی عیادت کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از نادر طالب زاده عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری موج، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر دیروز با حضور در منزل نادر طالب زاده کارگردان ارزشی و انقلابی کشور از وی عیادت کرد.

در این دیدار بروجردی از نزدیک در جریان روند درمانی این کارگردان قرار گرفت و برای وی از خداوند متعال بهبودی کامل در این ماه ضیافت الهی را خواستار شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: آمریکایی‌ها و سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلاب هستند و حملات بیو تروریستی را باید جدی گرفت.

طالب زاده نیز با تشکر از بروجردی برای عیادت از خود از وضعیت کنونی و روند مثبت درمان خود خبر داد و گفت: طرح علنی این توطئه مسمومیت بیولوژیک فقط برای در جریان قرار گرفتن مردم و مسوولان از توطئه‌های استکبار جهانی بود.

دبیر جشنواره عمار با بیان اینکه این مسمومیت و کسالت مشکل و خللی در روند کارهای در دست اقدام هنری وی به وجود نیاورده است، عنوان کرد: در حال حاضر تحت نظر پزشکان روند درمانی در حال انجام بوده و امیدوارم که با دعای خیر شما بهبودی کامل حاصل شود.

وی با بیان اینکه هفته گذشته حالم به دلیل آلودگی هوا نامناسب شد، گفت: هم اکنون باید در منزل فضای در بسته باشم و چندی پیش نیز در بیمارستان بستری بودم که حالم کمی متعادل شد.

دبیر جشنواره عمار با بیان اینکه در سفر به عتبات توسط استکبار جهانی و عوامل آن ترور بیولوژیک شدم، خاطرنشان کرد: طی صحبتی که با یک متخصص بیوتروریسم داشتم از این موضوع مطلع شدم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی