English

حسینی شاهرودی:

دشمنان ما از فاصله ایجاد شده با مردم و مطالبات مردمی سوءاستفاده می کنند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دشمنان ما از فاصله ایجاد شده با مردم و مطالبات مردمی سوءاستفاده می کنند گفت: دشمنان نظام از حمله نظامی و برخورد سخت با جمهوری اسلامی ناامید شدند لذا تلاش می کنند از راه های دیگر به نظام ضربه بزنند.

دشمنان ما از فاصله ایجاد شده با مردم و مطالبات مردمی سوءاستفاده می کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حسینی شاهرودی در جمع ائمه جمعه استان سمنان اظهار کرد: دشمنان نظام از فاصله ایجاد شده با مردم و مطالبات مردمی سوءاستفاده می کنند و در تلاش هستند از هر راهی به نظام ضربه بزنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بیش از 1200 قانون در حوزه مالیات داریم که برخی از آنها به دوره رضاشاه برمی گردد.

وی بر ضرورت بروزرسانی قوانین تاکید کرد و افزود: البته مجلس گام هایی در این حوزه برداشته اما هنوز با تعدد قوانین در بسیاری از بخش ها روبرو هستیم.

نماینده شاهرود و میامی از بروزرسانی قانون مالیات ارزش افزوده در کمیسون اقتصادی خبر داد و اظهار کرد:  تلاش کردیم که این قانون که دغدغه بسیاری از فعالان اقتصادی است قبل از طرح لایحه بودجه 97آماده و به سرانجام برسد تا بخشی از مشکلات حوزه مالیات و خصوصا ارزش افزوده حل شود.

وی با اشاره به اینکه 6 حوزه که کشور در آن مشکلات جدی دارد در کمیسیون اقتصادی مورد رصد قرار گرفته از مالیات و بانکداری به عنوان دو حوزه مهم از این بخش های شش گانه نام برد و گفت: حوزه های بانکی یکی از مهمترین این حوزه های مشکل دار است که باید قوانین مرتبط با آن بروزرسانی شود.

حسینی شاهرودی با اذعان به اینکه بانک های ما ربوی است افزود: طرحی در این راستا تهیه شده و هم اکنون در دستور کار کمیسیون اقتصادی است.

وی از لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و قانون گمرکی به عنوان دو حوزه دیگر نام برد که با توجه به اهمیت موضوع قوانین مرتبط با آن آماده و بروزرسانی شده است.

بودجه امسال اشتغال محور است 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بودجه امسال اشتغال محور است گفت: در لایحه بودجه با توجه به مشکلات کشور به تولید و اشتغال توجه ویژه شده است.

وی با بیان اینکه مجلس می کوشد بهای حامل های انرژی افزایش چشمگیری پیدا نکند گفت: باید بر بودجه ای که برای اشتغال و تولید پیش بینی شده نظارت جدی شده و به درستی اجرا شود.

پروژه های نیمه تمام با بودجه های عمرانی تکمیل نمی شوند

وی با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام با بودجه های عمرانی تکمیل نمی شوند افزود: اگر بخواهیم با بودجه عمرانی شهرستان ها این پروژه ها تکمیل شود بیش از 30 سال تکمیل آنها به درازا می کشد لذا راهی جز استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نیست.

نماینده شاهرود، فاصله گرفتن از مردم را پاشنه آشیل نظام برشمرد و خاطرنشان کرد: مسوولان زمانی می توانند حرف مردم را درک کنند که خود آنها زی و زیست مردمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما از فاصله ایجاد شده با مردم و مطالبات مردمی سوءاستفاده می کنند تصریح کرد: دشمنان نظام از حمله نظامی و برخورد سخت با جمهوری اسلامی ناامید شدند لذا تلاش می کنند از راه های دیگر به نظام ضربه بزنند.

حسینی شاهرودی از دور بودن مسئولان از مردم به عنوان یک معضل و ناهجاری نام برد و اضافه کرد: مسوولان باید به مردم نزدیکی بیشتری داشته و به مطالبات آنها پاسخ درستی دهند.

وی با اشاره به اعتراضات اخیر در برخی شهرها گفت: نیروی انتظامی در این اعتراضات برخورد بسیار خوبی داشت در واقع ناجا جدای از برخورد با برخی ایادی بیگانگان، با معترضین برخورد خشن نداشت و به راهنمایی و ارشاد معترضان پرداخت.

وی با بیان اینکه سوءمدیریت ها عامل بخشی از نارضایتی های مردمی بود اظهار کرد: ما در برخی بخش ها، مشکلاتی داریم اما متاسفانه گاه این مشکلات را امنیتی می کنیم و همین گاه مشکل زا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه