English

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

تحقق برنامه‌های وعده داده شده رئیس‌جمهوری امکان پذیر است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه هر لایحه ای که اساس آن در مجلس تغییر کند، طبیعتا تبدیل به یک طرح می شود، اظهار کرد: بسیار امیدواریم که نمایندگان مجلس برنامه های رئیس‌جمهوری را که مردم به آن رای دادند در نظر بگیرند و ان‌شاءالله شاهد تکمیل لایحه بودجه در مجلس باشیم نه تغییر آن.

تحقق برنامه‌های وعده داده شده رئیس‌جمهوری امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری موج، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه -20 دی 1396) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‌های وعده داده شده از سوی رئیس‌جمهوری در طول سال از طریق قانون بودجه امکانپذیر است، اظهار کرد: لایحه بودجه برآیند نظرات اعضای دولت است که در سه شیفت کاری مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت و در فرصت قانونی نیز به مجلس ارائه شد. در این لایحه منابع و مصارف کاملا مشخص است.

مردم به برنامه‌های رئیس‌جمهوری رای دادند

وی با بیان اینکه در ایام انتخابات مردم به برنامه‌های رئیس‌جمهوری رای دادند، خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های رئیس‌جمهوری ریشه‌کنی فقر مطلق و ایجاد اشتغال بوده است و طبیعتا اجرای برنامه‌های رئیس‌جمهوری در طول سال از طریق برنامه بودجه امکانپذیر است، بنابراین بسیار امیدواریم که نمایندگان در تحقق برنامه‌های دولت همراهی و یاری کنند تا خواسته مردم تحقق پیدا کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور همچنین درباره احتمال ایجاد تغییر در لایحه بودجه پیشنهادی دولت گفت: هر لایحه‌ای که اساس آن در مجلس تغییر کند طبیعتا تبدیل به یک طرح می شود در این زمینه بسیار امیدوار هستیم که نمایندگان محترم مجلس برنامه های رئیس‌جمهوری که مردم به آن رای دادند را در نظر بگیرند و ان‌شاءالله شاهد تکمیل لایحه بودجه باشیم، نه اینکه خدایی نکرده این لایحه تغییر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی