English

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به موج:

به دلیل فشردگی دروس ابتدایی نیازی به آموزش زبان در این مقطع تحصیلی نیست

رئیس کمیته آموزشی کمیسیون تحقیقات مجلس گفت: به دلیل فشردگی و تنوع دروس در مقطع ابتدایی، نیازی به آموزش زبان دیگری به دانش آموزان نیست.

به دلیل فشردگی دروس ابتدایی نیازی به آموزش زبان در این مقطع تحصیلی نیست

جبار کوچکی نژاد درباره علت ممنوعیت آموزش زبان انگلیسی در مدارس ابتدایی به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج گفت: ممنوعیتی در کار نبوده و نیست. بلکه ما در دروس تعریف شده برای مقطع ابتدایی کتابی تحت عنوان زبان انگلیسی نداریم.

وی افزود: کارشناسان آموزشی معتقدند که تدریس زبان دوم و سوم که در ایران شامل انگلیسی و عربی می شود بهتر است در دوره اول و دوم متوسطه صورت گیرد که طبق چارچوب های آموزشی ما در چند دهه قبل هم این روش اجرایی شده است.

نماینده مردم رشت در خانه ملت در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به گستردگی ارتباطات در دنیای امروز، نیازی به لزوم تدریس زبان انگلیسی از دوره ابتدایی و تغییر در ساختار آموزشی کشور وجود ندارد اظهار داشت: به دلیل فشردگی و تنوع دروس در این مقطع، نیازی به آموزش زبان جدیدی برای دانش آموزان دیده نمی شود. ضمن آنکه در صورت علاقه خانواده و خود دانش آموزان، آنها می توانند در خارج از ساعت مدرسه و از طریق آموزشگاه ها، زبان انگلیسی بیاموزند و از این باب ممنوعیتی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه