English

یک نماینده مجلس:

نظام بانکی و دست اندرکاران دولتی، مسیری را می رود که مسیر حمایت از تولید نیست

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس گفت: همه ما علاقمند به حل مشکل بیکاری هستیم اما نظام بانکی و دست اندرکاران دولتی، مسیری را می روند که مسیر حمایت از تولید نیست.

نظام بانکی و دست اندرکاران دولتی، مسیری را می رود که مسیر حمایت از تولید نیست

به گزارش خبرگزاری موج، علی بختیاری ظهر امروز  در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیران تابعه وزارت کار در استان با اشاره به مطالب مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: همه ما علاقمند به حل مشکل بیکاری هستیم اما نظام بانکی و دست اندرکاران دولتی، مسیری را می رود که مسیر حمایت از تولید نیست.

وی افزود: پول گرانی را به تولیدکننده می دهیم و توقع داریم تولید کند، در حالی که ۶۰ درصد درآمد یک تولیدکننده به تامین اجتماعی، مالیات و ارزش افزوده می رود.

بختیاری تصریح کرد: با پولی که با نرخ ۱۸ درصد داده می شود، واحدها ورشکسته شده و به نوعی به بانک ها بدهکارند که با تاخیر در پرداخت، جریمه می شوند. با این وضعیت چه کالایی می توان تولید کرد؟

وی بیان کرد: این ها واقعیت هایی است که همه می دانیم و مجلس کار خاصی برای این موضوع نمی تواند بکند و بخشی از موارد در برنامه ششم توسعه آمده و بخش هایی که لازم بوده در احکام مختلف مصوب شده اما اجرا نمی شود.

نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس با اشاره به مشکلات مطرح شده درباره کارگران، قانون کار و ... گفت: باید این مسائل در داخل خود وزارتخانه ها به جمع بندی برسد و ما می توانیم در تعیین تکلیف به دوستان کمک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه