English

واکنش رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان به اعتراضات اخیر ایران؛

ایران در مقابل توطئه‌های دشمن برای ایجاد بی‌ثباتی پیروز می شود

رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با محکوم کردن دخالت‌های خارجی و تلاش برای ایجاد شورش در ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقابل تلاش‌های دشمن که به دنبال ایجاد بی‌ثباتی است پیروز خواهد شد، همان‌گونه که تروریست‌های تکفیری و توطئه‌های استعماری را شکست داد.

ایران در مقابل توطئه‌های دشمن برای ایجاد بی‌ثباتی پیروز می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان (ان‌.ان.ای)، شیخ عبدالامیر قبلان، رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در واکنش به اعتراضات اخیر ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان زیادی مورد هدف قرار گرفته است که می‌خواهند از فرصت استفاده کنند و امنیت و ثبات آن را بر هم بزنند.

وی با اشاره به اینکه ایران با تدبیر رهبری‌اش و آگاهی ملتش در مقابل توطئه‌ها ایستاده است، گفت: تظاهرات و اعتراضات ایران یک مساله داخلی است که برخی عناصر وابسته به طرف‌های خارجی که خواهان ثبات برای ایران و ملتش نیستند در آن نفوذ کردند و با بهره‌گیری از مساله آزادی بیان به دنبال ایجاد تخریب، فتنه و قتل هستند.

قبلان افزود: ما اطمینان کامل داریم که جمهوری اسلامی ایران در مقابل تلاش‌های دشمن که به دنبال ایجاد بی‌ثباتی است پیروز خواهد شد، همان‌گونه که تروریست‌های تکفیری و توطئه‌های استعماری را شکست داد.

رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با محکوم کردن برخی طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، گفت که این اطراف به دنبال تخریب ایران و انتقام از مواضع آن در مبارزه با تروریست‌های صهیونیسم و تکفیری و حمایت از جنبش‌های مقاومت در منطقه است.

وی در پایان گفت: ایران نوک پیکان محور مقاومت که از ملت‌ها و کشورها حمایت می‌کند و با تروریست‌های تکفیری مبارزهمی‌کند باقی خواهد ماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    قطعا درست است

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه