English

بازتاب راهپیمایی امروز مردم در رسانه های خارجی در واکنش به اغتشاشات اخیر ایران

حضور گسترده مردم ایران در شهرهای مختلف در حمایت از دولت و نظام و مخالفت با برخی ناآرامی‌های روزهای اخیر در رسانه‌های مهم جهان بازتاب گسترده‌ای داشته است.

بازتاب راهپیمایی امروز مردم در رسانه های خارجی در واکنش به اغتشاشات اخیر ایران

به گزارش خبرگزاری موج، صبح روز چهارشنبه مردم با بصیرت با حضور خود در شهرهای مختلف، مخالفت‌ خود را برخی ناآرامی‌های صورت گرفته در روزهای اخیر را اعلام و بر حمایت از دولت و نظام تاکید کردند.

این حضور مردم در رسانه‌های مهم آمریکا و جهان مثل سی‌.‌ان‌.ان، بی‌.‌بی‌.سی، تلگراف، فرانس 24، آناتولی، رویترز و برخی رسانه‌های دیگر بازتاب داشته است.

روزنامه تلگراف با تیتر «راهپیمایی ده‌ها هزار نفر از مردم در حمایت از دولت» این خبر را منتشر کرد.

«برگزاری راهپیمایی خیابانی در حمایت از دولت پس از شش روز از آغاز اعتراضات» تیتر خبرگزاری رویترز در بازتاب این خبر بوده است.

در ادامه این مطلب آمده است: تلویزیون ایران تصاویری از راهپیمایی مردم در کرمانشاه، گرگان و ایلام نشان می‌دهد مردم تصاویر رهبر خود را در دست دارند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز اعلام کرد که تظاهرات سراسری در ایران در روز چهارشنبه در دفاع از دولت برگزار شد، تظاهرات‌کنندگان تصاویری با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر عربستان در دست داشتند.

شبکه خبری سی‌.ان‌.ان نیز نوشت: طرفداران دولت نیز برای مقابله با اعتراضات به خیابان آمدند.

مدافعان نظام و کشور روز چهارشنبه برای مقابله با معترضان اخیر و اتحاد با دولت و نظام و نیز در تلاش برای خنثی کردن اعتراضات روزهای اخیر به خیابان‌ها آمدند.

حضور مردم در حمایت از نظام همچنین در رسانه‌های مطرح دیگری مثل ای‌.‌بی‌.سی، صدای آمریکا، رادیو آزاد اروپا، اورشلیم پست و عرب نیوز نیز بازتاب داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی

    مرگ بر امریکای جهانخوار
    ایران همیشه سربلند خواهد بود
    امریکا و انگلیس و اسراییل به زودی مانند صدام و داعش نابود میشوند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه