English

آیت الله العظمی نوری همدانی:

ولایت فقیه فریاد زد شما گوش ندادید/ باید نسبت به فتنه و برنامه دشمن هوشیار بود

آیت الله نوری همدانی گفت: دولت باید تابع ولایت فقیه باشد، نباید گزینشی از مباحث امام راحل به نفع اهداف خود استفاده کند. دولت مدتی به برجام چسبید، هرچه ولایت فقیه فریاد زد شما گوش ندادید.

ولایت فقیه فریاد زد شما گوش ندادید/ باید نسبت به فتنه و برنامه دشمن هوشیار بود

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله نوری همدانی پیش از ظهر شنبه (۹ دی) در دیدار با جمعی از فرماندهان ناجا گفت: امروز روز ۹ دی و از ایام‌الله است، باید قدر نعمت‌های الهی را دانست و شکرگزار بود و اگر انسان نسبت به نعمت‌های الهی شکرگزار نباشد و کفران کند، براساس فرموده قرآن به درد سختی گرفتار خواهد شد.

وی افزود: از دیگر رسالت‌های انسان، شناخت خدا و ولایت است. براساس مبانی دینی، ولایت بالاترین نعمت است و ولایت بود که باعث حدوث انقلاب و نظام شد.  

این مرجع تقلید بیان کرد: نباید تاریخ و حماسه ۹ دی را فراموش کرد. در آن روز افرادی با حمایت غربی‌ها شعارهای «نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران» سر می‌دادند و حتی حرمت عزای سیدالشهداء (ع) را نگه نداشتند و شعار «مرگ بر ولایت فقیه» فریاد زدند.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: در آن روز اتفاق دیگری افتاد، مردم متدین ایران به میدان آمده‌اند و طومار فتنه‌گران را درهم پیچیدند، ولی مسئله مهم این است که باید از تاریخ عبرت گرفت و نسبت به فتنه و برنامه دشمن هوشیار بود.

 تقابل حق و باطل همیشگی است

وی افزود: در طول تاریخ باطل مقابل حق ایستاد و الان نیز این گونه است و نباید فراموش کرد این تقابل حق و باطل همیشگی است و دشمن دست از فتنه خود علیه حق برنخواهد داشت، ولی باید هوشیار باشیم.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی پیام‌هایی داشت گفت: مهمترین پیام حماسه ۹ دی، حفظ نظام و ارکان انقلاب یعنی اسلام، ولایت فقیه و پیروی از ولی‌فقیه و حفظ خون شهداء است.

 گرانی و عدم اشتغال، پدر مردم را در آورده است

این استاد حوزه تاکید کرد: مسئولین و جامعه اسلامی در برابر خون شهداء مسئول‌اند و نباید کاری کنند تا خون شهدا پایمال شود. مسئولین به خواسته‌های مردم توجه کنند؛ گرانی و عدم اشتغال، پدر مردم را در آورده است؛ باید مشکلات مردم را حل کرد.

آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: مطلب بعدی این است در کشور افرادی مال‌باخته هستند و پولی در صندوق گذاشته‌اند، مال‌شان از دست‌شان رفته است، اینها به چه کسی پناه ببرند؟ باید دولت مشکلات این مال‌باختگان را حل کند.

دولت باید تابع ولایت فقیه باشد

این مرجع تقلید افزود: دولت باید تابع ولایت فقیه باشد، نباید  گزینشی از مباحث امام راحل به نفع  اهداف خود استفاده کند. دولت مدتی به برجام چسبید، هرچه ولایت فقیه فریاد زد شما گوش ندادید. ولایت فقیه درمورد تولید و اشتغال حرف زدند، فقط گفتید چشم؛ ولی در عمل کاری نکرده‌اید. دولت در عمل کاری برای جامعه اسلامی نکرده است.

وی بیان کرد: الان حرکت‌هایی در شهرها به وجود آمده و باعث امیدواری دشمن شده است. به مردم می‌گویم مواظب باشید، خواسته شما مردم حق و درست است. اجازه ندهید دشمن از  حرکت شما مردم سوءاستفاده کند و سوار بر موج شود.

علما و مراجع با شما هستند

آیت الله نوری همدانی گفت: نباید به بهانه مختلف نظام و انقلاب را زیر سؤال برد. باید بین خواسته ها و نظام و ارکان انقلاب تفکیک قائل شد. علما و مراجع با شما هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی