English

بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در حمایت از قدس؛

مقاوت و انتفاضه تنها راه مبارزه با فتنه های آمریکاست / قدس پایتخت همیشگی فلسطین بوده و است

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه‌ای تاکید کرد: قدس پایتخت همیشگی فلسطین بوده و هست و خواهد بود و تمام توان خود را در دفاع از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به کار خواهد گرفت و تنها راه مبارزه با چنین فتنه‌های بزرگ از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی را مقاومت و استمرار انتفاضه می‌داند.

مقاوت و انتفاضه تنها راه مبارزه با فتنه های آمریکاست /  قدس پایتخت همیشگی فلسطین بوده و است

به گزارش خبرگزاری موج،  متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ – (آیه یک سوره اسراء)
با اسرائیل، منطقه روی صلح و آرامش را نخواهد دید. حضرت امام خمینی (ره)
هریک وجب از خاک فلسطین ،یک وجب از خانه مسلمین است. هر حاکمیتی غیر از حاکمیت فلسطین و حاکمیت مسلمین بر کشور فلسطین، حاکمیت غاصب است.(مقام معظم رهبری)
باید موضوع فلسطین به موضوع اول جهان اسلام برگردد. ( ریاست محترم جمهوری)
امروز ایالات متحده آمریکا با اتخاذ تصمیمی سخیف و از سر ناتوانی اعلام می‌دارد که قدس (این قبله اول مسلمانان) را به عنوان پایتخت رژیم کودک کش صهیونیستی به رسمیت می‌شناسد. در طول سال‌ها اشغالگری، استکبار جهانی و جریان سلطه همواره به عنوان اصلی‌ترین حامیان رژیم صهیونیستی از هیچ کمک و مساعدتی دریغ نکردند. اقدام آخر روشن ساخت که هیچ‌گاه نباید به آمریکا به عنوان یک میانجی صادق اعتماد و اطمینان کرد و برای همه روشن شد که مسلمین با چه دشمنان ظالم و عهد شکنی روبرو هستند.
ملت ظلم‌ستیز ایران بر مبنای منشور انقلابی خود که آزادی قدس شریف به روشنی در آن ترسیم شده است، از ابتدای اعلام این تصمیم ظالمانه، همه جهان اسلام را به  مقابله محکم به آن فرا خواند و تمامی ارکان حاکمیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه و هم صدا با ملت این توطئه شوم را محکوم نمودند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره ملت با تصویب تبصره‌ای الحاقی به قانون حمایت از انقلاب اسلامی جمهوری، دولت جمهوری اسلامی ‌ایران را مکلف نمودند که قدس را به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین اعلام و از آن حمایت کند.
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در نهاد ریاست جمهوری، با تأسی به منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بر خود فرض می‌داند به عنوان مجری قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری، بر این مهم تاکید می‌کند که قدس پایتخت همیشگی فلسطین بوده و هست و خواهد بود و تمام توان خود را در دفاع از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به کار خواهد گرفت و تنها راه مبارزه با چنین فتنه‌های بزرگ از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی را مقاومت و استمرار انتفاضه می‌داند.
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین –نهاد ریاست جمهوری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه